Problema câinilor vagabonzi a luat din nou amploare în media în ultimele două săptămâni, după ce un copil de 4 ani a murit atacat...
cainiProblema câinilor vagabonzi a luat din nou amploare în media în ultimele două săptămâni, după ce un copil de 4 ani a murit atacat de câini.

Un studiu realizat de compania de monitorizare mediaTRUST arată faptul că, în perioada 1 septembrie 2012 – 1 septembrie 2013, subiectul câinilor maidanezi a avut o expunere mai mare în mediul online, fiind înregistrate  2.366 de articole.

Presa scrisă a publicat 239 de materiale ce au avut ca subiect  problema câinilor maidanezi. Dintre acestea, 197 de articole au apărut în presa locală, iar 42 în presa centrală.

Top surse locale

  • Județul Mehedinți: Gazeta de Sud – 10 articole
  • Județul Botoșani – Eveniment de Botoșani – 8 articole
  • Județul Vâlcea –  Monitorul de Vâlcea – 6 articole

Top surse centrale

  • Puterea – 7 articole
  • Jurnalul Național – 7 articole
  • Click – 6 articole

Când vorbim despre perioada 2 – 9 septembrie 2013, după moartea unui copil în vârstă de patru ani, mușcat de maidanezi, presa a început mediatizarea agresivă a tragicului eveniment. Numărul articolelor legate de acest subiect, precum și de situația mereu incertă a câinilor vagabonzi, a crescut vizibil.

Astfel, dacă în perioada 1 septembrie 2012 – 1 septembrie 2013 presa scrisă a publicat 239 de materiale despre câinii vagabonzi, la doar o săptămână dupa cumplita tragedie (2 septembrie – 9 septembrie 2013), presa scrisă a tipărit 104 de  articole.

Expunerea online a subiectului a înregistrat 5.864 de materiale în perioada 2 – 9 septembrie 2013, mai mult cu 3.498 materiale, față de intervalul 1 septembrie 2012 – 1 septembrie 2013.

Analiza a luat în calcul publicațiile tiparite si online (fără social media) monitorizate de mediaTRUST în perioada 1 septembrie 2012 – 9 septembrie 2013.

mediaTRUST România a fost înfiinţată în 1999 şi furnizează servicii de monitorizare către companii româneşti şi străine. Compania este membră din 2004 a FIBEP, principala organizaţie internaţională a agenţiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este deţinută în proporţie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *