Furnizorul de sisteme de testare a performanțelor a rețelelor și serviciilor bazate pe protocolul IP Ixia, a lansat noua soluție Ixia Chariot Contact Center...
ixiaFurnizorul de sisteme de testare a performanțelor a rețelelor și serviciilor bazate pe protocolul IP Ixia, a lansat noua soluție Ixia Chariot Contact Center ce validează proactiv și consolidează infrastructura critică a serviciilor pentru clienți astfel încât să fie pregătită pentru vârfurile de trafic și pentru inevitabilele atacuri TDoS.

Noua soluție creată de compania americană are la bază tehnologia de evaluare de rețea IxChariot și le permite companiilor mari să evalueze proactiv performanța, scalabilitatea și securitatea infrastructurii lor de comunicații IP indiferent de nivelul încărcării.

Experiențele neplăcute ale clienților cu serviciile de asistență pot deveni foarte ușor virale în mediul online și pot afecta reputația unei companii, iar infrastructurile care nu au fost testate, precum și efectele numărului tot mai mare de atacuri TDoS (targeted telephony denial of service) pot duce la pierderea unor clienți fideli sau la scăderea vânzărilor. Procesul rapid și simplu de testare oferit de soluția ChariotContactCenter validează fiabilitatea rețelelor centrelor de contact și vine în întâmpinarea potențialelor probleme ale infrastructurii.

Soluția Ixia Chariot Contact Center oferă o interfață de utilizare intuitivă, bazată pe Internet, cu meniuri de tip drop-down și formulare de completat ce folosesc termeni uzuali din call center pentru a ghida utilizatorii prin pașii procedurilor de creare a cazurilor de testare, implementare și raportare. Făcând posibile simulări foarte precise, la scară mare, a protocoalelor și a traficului de apeluri, soluția îmbină abilitățile necesare pentru:

  • Validarea meniurilor IVR.
  • Testarea automată a distribuitorilor de apeluri.
  • Modelarea traficului din centrul de contact.
  • Verificarea sistemelor de apeluri de urgență și a apelurilor automate.
  • Validarea politicilor de blocare a amenințărilor.
  • Măsurarea calității experienței.

Soluția Ixia Chariot Contact Center le oferă companiilor mari încrederea că infrastructurile critice de comunicații pot să susțină încărcări mari de apeluri, să redirecționeze apelurile conform așteptărilor și să asigure o calitate excepțională a vocii.

„Infrastructura centrului de contact al unei companii mari devine tot mai complexă pe măsură ce crește importanța serviciilor de calitate foarte bună pentru clienți. Din fericire, Ixia și-a valorificat cunoștințele tehnologice pentru a dezvolta o soluție care testează și analizează ușor calitatea experienței în rețea pentru a ajuta companiile să susțină centre de contact de excepție cu infrastructuri de rețea solide”, a spus Don Shin, Sr. Product Marketing Manager în cadrul Ixia. „Printr-o modalitate simplă de validare, în condiții de încărcare diferite, a infrastructurilor critice pentru servicii cu clienții, soluția Ixia Chariot Contact răspunde unei nevoi tot mai importante pentru companiile de astăzi.”

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *