Vodafone Romania lanseaza astazi o noua campanie de brand prin care face cunoscute povestile romanilor indrazneti care, cu ajutorul tehnologiei, au reusit sa inoveze,...
vodafone ghita ciobanVodafone Romania lanseaza astazi o noua campanie de brand prin care face cunoscute povestile romanilor indrazneti care, cu ajutorul tehnologiei, au reusit sa inoveze, sa progreseze, sa isi depaseasca limitele.

Campania are in centru un personaj real,  ciobanul Ghita Danuletiu, din comunca Jina, judetul Sibiu, care foloseste smartphone-ul si Internetul mobil pentru a fi in legatura cu cei dragi si a fi conectat la retelele sociale. In varsta de 28 de ani, Ghita se ocupa de oierit de la 14 ani si a reusit, prin munca si perseverenta, sa creasca semnificativ afacerea familiei sale.

Cand am conceput aceasta campanie, am dorit sa le aratam oamenilor povestile adevarate ale romanilor curajosi, dornici sa invete si sa fie in pas cu timpurile. Vedem in jur mii de romani care, asemenea personajului campaniei noastre, incearca lucruri noi si progreseaza in fiecare zi. Comunicatiile mobile sunt un adevarat catalizator care ne poate ajuta sa evoluam, ca indivizi si comunitate”

Laura Barbu, Director, Brand si Marketing Communications, Vodafone Romania

Oricine se poate imprieteni cu ciobanul Ghita si poate afla detalii despre viata sa de zi cu zi, pe pagina www.facebook.com/ciobanulghita.

Vodafone invita utilizatorii, indiferent de retea, sa intre pe platforma online www.romaniiauinitiativa.ro si sa impartaseasca aici fie o realizare personala de care sunt mandri, fie cum au reusit sa  isi construiasca o afacere de succes, cu ajutorul serviciilor de comunicatii mobile.

Cele mai votate povesti personale vor fi premiate, saptamanal, cu un abonament Smart 10, valabil timp de un an, alaturi de un smartphone Vodafone Smart Mini. Concursul se va derula pe o perioada de opt saptamani.

Si antreprenorii care isi posteaza povestile pot castiga, saptamanal, un pachet Vodafone Office Complet, in valoare de 29 Euro/luna (fara TVA), valabil timp de un an,  alaturi de echipamente in valoare de 149 Euro: un telefon, un router si o multifunctionala. Perioada concursului este de opt saptamani.

Mai mult, marele premiu al concursului derulat pe www.romaniiauinitiativa.ro ofera castigatorului posibilitatea de a fi protagonist al unei campanii Vodafone.

Odata cu lansarea noii campanii, utilizatorii Vodafone au la dispozitie telefonul inteligent Vodafone Smart Mini, la un pret de 1 Euro, impreuna cu abonamentul Smart 10 (10 Euro/luna, TVA inclus), cu o durata de doi ani. Cu pachetul Smart 10, clientii Vodafone beneficiaza de SMS-uri nelimitate in retelele nationale mobile. Mai mult, abonamentul aduce, promotional, cu 50% mai multe beneficii pentru utilizatori.

Vodafone Smart Mini, unul dintre cele mai accesibile smartphone-uri compacte, este disponibil si intr-un pachet prepaid, la un pret special, de 69 Euro.

De asemenea, clientii Vodafone pot opta si pentru tableta Samsung Galaxy Tab 3 de 7”, la preturi ce pornesc de la 0 Euro, alaturi de abonamentul Internet Tab Plus pe doi ani, ce include 3GB la 12 Euro/luna (TVA inclus) si o rata a tabletei de 9 Euro/luna, pe factura de servicii Vodafone. Abonamentul include 15GB spatiu de stocare prin Vodafone Cloud  si acces la 43 de canale TV, timp de o luna, prin aplicatia Seenow powered by Vodafone.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *