Potrivit unui studiu realizat de GfK, la nivelul anului 2012, 68% din tinerii români cu vârste între 18 şi 26 de ani petreceau, săptămânal,...
upc_corporate_1Potrivit unui studiu realizat de GfK, la nivelul anului 2012, 68% din tinerii români cu vârste între 18 şi 26 de ani petreceau, săptămânal, în medie 22 de ore pe Internet. Generaţia actuală este mereu online, întodeauna conectată prin intermediul internetului.

Ĩn acest context, UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii din România, lansează o ofertă special concepută pentru publicul tânăr, cu vârste cuprinse între 18 şi 26 de ani – Fiber Youth, care are în centru serviciul de internet Fiber Power 100 Mbps.

Aceştia se vor putea bucura de viteza Fiber Power şi de o experienţă online incredibilă. UPC le propune tinerilor o soluţie online integrată: Fiber Youth – Internet Fiber Power 100 Mbps, Wi-Fi şi Smart Guard – la preţul de 39 de lei, TVA inclus.

„Oferta a fost special concepută pentru a susţine obiceiurile de consum ale tinerilor – peste 60% dintre ei folosesc internetul pentru a socializa şi aproape 50% pentru a urmări conţinut video online. Internetul îi ajută să fie mereu la curent cu noutăţile, mereu în contact cu prietenii şi familia. Au nevoie de viteze mari şi de mobilitate. Soluţia noastră este adaptată acestor obiceiuri”, declară Robert Redeleanu, Chief Marketing Officer (CMO) UPC România.

Potrivit aceluiaşi studiu, segmentul tânăr de vârstă foloseşte intens internetul pentru a asculta muzică, radio sau alte transmisii audio, pentru a descărca diverse fişiere audio, pentru a urmări conţinut video online, atât live cât şi înregistrat, pentru a descărca fişiere video şi a accesa Facebook. Acestea sunt activităţi pe care, conform studiilor*, tinerii le desfăşoară zilnic cu o intensitate mai mare faţă de populaţia generală din mediul urban (vârstă 15+).

Oferta UPC dedicată tinerilor este disponibilă exclusiv online, la nivel naţional, începând din 2 septembrie 2013.

UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii de pe piaţa locală, este lider în domeniul inovaţiei în tehnologie. Compania oferă servicii de televiziune (digitală, prin satelit şi analogică), Internet în bandă largă şi telefonie în aproximativ 200 de oraşe. UPC România este afiliată la Liberty Global, liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu, cu operaţiuni în 14 ţări.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *