Gama de produse de la Marea Moartă, MINERALIUM Dead Sea, lansează conceptul “Do you speak BEAUTYish?”.  Urmând ideea că frumusețea nu are nevoie de...
BeautyGama de produse de la Marea Moartă, MINERALIUM Dead Sea, lansează conceptul “Do you speak BEAUTYish?”.  Urmând ideea că frumusețea nu are nevoie de cuvinte, ci este o stare de bine, de relaxare și de fericire, MINERALIUM Dead Sea propune un limbaj universal al frumuseții, care se simte și se vede.

Limbajul frumuseții – BEAUTYish- a fost lansat oficial pe 29 august în cadrul unui BEAUTYish Retreat organizat la Domeniul Greaca.

Pentru acest BEAUTYish Retreat, MINERALIUM Dead Sea a ales 14 personaje cheie, ambasadoare ale frumuseții din România. Pentru a puncta întocmai ce înseamnă frumusețea, au fost alese  femei cu atitudine ce s-au lăsat pe mâna artiștilor Genoveva Haralambie&Corina Ciobanu (Make-up) și Lucia Baciu(Hair) pentru pregătirea unui shooting BEAUTYish alături de fotograful Ștefan Stoica.

Vestimentația a fost asigurată de Kinga Varga, care a mizat pe o colecție angelică și material fluide, ce au pus în evidență feminitatea participantelor la eveniment.  O altă protagonistă a shooting-ului a fost Livia Dilă, imaginea brand-ului Kinga Varga, ce a fost fotografiată într-o piesă “cu aripi”.

“Do you speak BEAUTYish?”, conceptul lansat de MINERALIUM Dead Sea, revoluționează percepția publicului asupra frumuseții.Brand-ul de cosmetice lansează un limbaj unic al frumuseții, menit să scoată în evidență naturalețea, sensibilitatea și atitudinea unei femei.

„Orice femeie știe că frumusețea este un limbaj ce nu se transmite prin semne sau litere, este un limbaj al obiceiurilor și simțurilor! MINERALIUM Dead Sea își propune să învețe fiecare femeie cum să își valorifice frumusețea, să o evidențieze, cum să și-o mențină și mai ales, cum sa transmită celor din jur starea de fericire! BEAUTYish este un concept educațional despre frumusețe și stare de bine!”, declară Anca Axente, Brand Manager MINERALIUM Dead Sea România.

Campania “Do you speak BEAUTYish?”  va fi conturată de numeroase acțiuni marca MINERALIUM Dead Sea: ședințe de make-up în rețeaua de magazine Plafar, cursuri de îngrijire și make-up într-o locație ce va fi anunțată în scurt timp.

Brand-ul Mineralium Dead Sea, lansat în România în anul 2012, pune la dispoziție în reteaua de magazine Plafar si pe www.mineralium.ro, cele patru game disponibile în țară : HydraSource, Matte&Clear, YouthSource, Mineral Therapy. Fiecare gamă este destinată câte unui tip de piele, astfel: Gama HydraSource – destinată tuturor tipurilor de ten, Gama Matte&Clear pentru tenul mixt și gras, Gama Youth Source – produse antiaging și Gama Mineral Therapy – produse pentru îngrijirea corporala. Produsele Mineralium conțin toate mineralele și compușii găsiți în Marea Moartă. În plus, acestea sunt îmbogățite cu extracte de plante care conțin substanțe nutritive esențiale, precum vitamine și uleiuri ce au puternice calități antioxidante.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *