Burberry a lansat un nou parfum pentru barbati, Brit Rhythm. “Sexy si provocator, Brit Rhythm este inspirat din andrenalina si energia, pe care muzica...

Burberry rhythm2Burberry a lansat un nou parfum pentru barbati, Brit Rhythm. “Sexy si provocator, Brit Rhythm este inspirat din andrenalina si energia, pe care muzica live o transmite publicului”, a declarat Cristopher Bailey, Chief Creative Officer Burberry.

De la soundtrack-uri originale, la show-uri live si evenimente, Burberry se implica activ in zona muzicii. Prin platforma Burberry Acoustic, casa de moda britanica sustine si promoveaza tineri muzicieni cu potential artistic. Nu este de mirare ca George Barnett, liderul formatiei britanice “These New Puritans” si actrita Suki Waterhouse au fost alesi sa sustina campania de lansare a parfumului, printr-un clip ce face referire la atmosfera marilor concerte rock.

Burberry aduce muzica in viata fanilor adevarati si le ofera acestora posibilitatea de a castiga “free pass-uri” la trei evenimente muzicale de amploare, care vor avea loc in luna octombrie, in Londra, New York si Singapore. Tot ce trebuie acestia este sa intre pe site-ul www.burberry.com, in sectiunea dedicata parfumului, sa se inregistreze pe site cu un user de platforma sociala (Google +, Facebook si Twitter). Instantaneu vor primi un “tatuaj” in forma sticlei parfumului Brit Rhythm pe pagina contului, pe care daca il vor impartasi cu prietenii lor virtuali, vor intra automat in tragerea la sorti pentru accesul la unul dintre cele trei evenimente.

Cristopher Bailey a selectat cativa dintre cei mai talentati fotografi de pe Instagram care vor realiza instantanee ce vor surprinde spiritul #ThisisBrit, inclusiv fotografii de le evenimentele Brit Rhythm. Aceste fotografii vor fi raspandite in timp real pe Internet si pe site-uri care recomanda evenimente, antrenanad publicul din intreaga lume sa-si impartaseasca propriile experiente traite in timpul concertelor. Mai mult, Burberry va colabora cu Noisey (parte a Vice Media) pentru a crea o platforma dedicata recenziiilor, muzicii si continutului video, care va incorpora si reteaua Tumblr.

Odata cu lansarea parfumului Brit Rhythm, Burberry va pune la dispozitia consumatorilor de moda si o colectie capsula care va avea in centrul atentiei o jacheta din piele neagra care face referire la notele parfumului: piele, patchouli, cardamon si lemn de cedru. Parfumul Brit Rhythm va fi disponibil si in Romania, in magazinul din strada Luterana, nr 4.

„Ritmurile britanice” vor prelua „controlul” si asupra celebrelor magazine Bloomingdale’s, din New York si Printemps, din Paris care vor sustine campania, prin colectii capsula si vitrine dedicate spiritului din Regatul Unit.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *