Mărcile proprii câştigă tot mai mult teren în business-ul Hornbach România, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, anunţă reprezentanţii...
Hornbach - Vopsirea peretilorMărcile proprii câştigă tot mai mult teren în business-ul Hornbach România, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, anunţă reprezentanţii companiei. Astfel, în ceea ce priveşte vânzările de vopsele, 40% dintre acestea sunt realizate pe plan local pentru produsele proprii.

“Vopselele din marca proprie au început să fie tot mai căutate de către clienţii noştri, depăşind peste 40% din vânzările totale pe acest segment. Acest lucru se datorează în primul rând gamei variate şi diversificate de care dispunem, de la vopseaua clasică de diferite nuanţe, la cea anti-mucegai, cu latex, acrilică sau cu diferite efecte”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, directorul general al Hornbach România.

În ceea ce priveşte bugetul pe care îl alocă românii pentru realizarea unei vopsiri a pereţilor, calculele Hornbach arată că, pentru un apartament mediu de două camere, costul este cuprins între 89 de lei şi 199 de lei, în funcţie de tipul de produs ales.

“În general, recomandăm clienţilor noştri să opteze pentru o vopsea de calitate pentru zugrăvirea locuinţei. În ciuda faptului că aceasta are un preţ uşor mai ridicat, conferă lucrării o durabilitate mult mai bună şi are un grad mai mare de acoperire, lăsând aspectul peretelui uniform”, a afirmat Mugurel-Horia Rusu, adăugând că majoritatea clienţilor sunt atraşi de pachetele speciale care oferă pensula sau amorsa gratuit.

Culorile preferate de români

Când vine vorba de culorile spre care se îndreaptă clienţii, nuanţele deschise sunt încă pe prima poziţie, cele mai căutate fiind alb, portocaliu, galben şi bej.

„Pentru clienții care doresc să folosească nuanţe deosebite, pe care nu le găsesc la raft, oferim serviciul de mixat vopsele. Putem obţine până la un milion de nuanţe, cu ajutorul celui mai modern concept de mixare. În plus, folosind serviciul de scanare, putem reproduce nuanţa dorită doar pe baza unei mostre adusă de către client”, a mai declarat oficialul Hornbach România.

De asemenea, tot pentru clienţii care doresc să realizeze o ambientare deosebită în locuinţă, Hornbach propune marca proprie de vopsea cu diferite efecte: de nisip, rugină, marmură sau lucioasă.

Pentru a veni în sprijinul celor ce au în plan reîmprospătarea interiorului, Hornbach amenajează în luna septembrie o zonă special dedicată vopsirii pereţilor. În cadrul acesteia, clienţii pot afla de la specialişti care sunt paşii pentru o zugrăvire corectă, ce produse sunt necesare şi ce nuanţe sunt în trend.

Grupul Hornbach, fondat în 1877, este o afacere de familie şi se numără printre liderii de pe piaţa magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa.

Cotată la Bursa din Frankfurt încă din 1987, compania activează în 9 ţări europene (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), operând 140 magazine.

În România, retailerul a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment deţine cinci magazine: trei în Bucureşti (Berceni, Militari şi Baloteşti), unul în Braşov şi unul în Timişoara.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *