Toamna aceasta, Diesel şi Nicola Formichetti propun o nouă generaţie de ambasadori ai brand-ului şi lideri neînfricaţi din fashion, sub denumirea de #DIESELREBOOT. #DIESELREBOOT...
KIKO3-JAKOBToamna aceasta, Diesel şi Nicola Formichetti propun o nouă generaţie de ambasadori ai brand-ului şi lideri neînfricaţi din fashion, sub denumirea de #DIESELREBOOT.

#DIESELREBOOT este primul proiect realizat de Nicola Formichetti, în postul de Director Artistic Diesel: în ultimele luni, Diesel a anunţat prezenţa acestui proiect pe reţeaua socială Tumblr într-o formă unică (dieselreboot.tumblr.com), reunind astfel comunitatea de creativi curajoşi & cu un suflu proaspăt atât pe platforma mai sus menţionată, cât şi prin organizarea de întâlniri tumblr (“tumblr meet-ups”) în spaţiul real. De atunci, Diesel a expus munca lor, provocându-i cu misiuni creative şi publicând în media internaţională selecţii din lucrări, dar şi proiecţii ale muncii acestora în cele mai importante capitale ale lumii.

Această abordare care îşi propune sărbătorirea creativităţii este acum inspiraţia campaniei de toamnă-iarnă, invitând în calitate de protagonişti-cheie pe cei care poartă în sânge particulele primare ale ADN-ului Diesel: libertatea, originalitatea şi, mai presus de toate, curajul. Distribuţia campaniei de publicitate este compusă din 18 personaje: de la artista graffiti cu părul vopsit roz din Bronx (Michelle Calderon), până la celebra actriţă japoneză (Kiko Mizuhara), de la subtilul DJ electro-house (Bob Rifo), până la femeia care pozează ca model bărbat (Casey Legler). Fiecare personaj a fost fotografiat în denimul şi pielea specifice Diesel – emblemele brandului – personalizate de Nicola Formichetti.

Nicola Formichetti spune că “ideea campaniei a fost fuzionarea stilului clasic fotografic, expunând eroii generaţiei de azi: creatorii şi pe cei care influenţează lumea digitală. Vizual, am vrut să subliniez frumuseţea individuală a comunităţii noastre. A fost vorba mai puţin despre capturarea substanţei fashion şi mai mult despre a intra în sufletul acestor oameni.”

Directorul artistic Diesel i-a ales pe fotografii Inez şi Vinoodh pentru a surprinde prima campanie de print Diesel, gestionată de Nicola. Cei doi sunt renumiţi pentru viziunea îndrăzneaţă asupra artei şi frumuseţii atemporale a modei.

Campania ce va avea o audienţă creativă mai mare va fi pusă în scenă cu ajutorul printului, pe suport digital şi prin evenimente, toate susţinând şi căutând noi talente prin metode neaşteptate şi curajoase.

Sărbătoreşte şi premiază spiritele creative: ia parte la #DIESELREBOOT.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *