Mai mulţi chiriaşi în clădirile de birouri sau 2013 este anul reamenajărilor? COS, venituri cu 21% mai mari în S1 Mai mulţi chiriaşi în clădirile de birouri sau 2013 este anul reamenajărilor? COS, venituri cu 21% mai mari în S1
Corporate Office Solutions (COS), una dintre principalele companii de pe piaţa locală a mobilierului și amenajărilor interioare pentru spații de birouri, a înregistrat în... Mai mulţi chiriaşi în clădirile de birouri sau 2013 este anul reamenajărilor? COS, venituri cu 21% mai mari în S1
office designCorporate Office Solutions (COS), una dintre principalele companii de pe piaţa locală a mobilierului și amenajărilor interioare pentru spații de birouri, a înregistrat în primele şase luni ale ale acestui an o creştere cu 21% a venitului operaţional faţă de aceeaşi perioadă din 2012.

Cifra totală a comenzilor înregistrate a fost de 8,3 milioane de euro, cu 25% mai mult ca aceeaşi perioadă a anului trecut. În acelaşi timp, venitul operaţional a atins 7,7 milioane de euro.

Potrivit reprezentanţilor COS, creşterea veniturilor a fost generată de situaţia actuală de pe piaţa imobiliară locală care favorizează chiriaşii, foarte multe companii mari alegând să se mute în noi sedii centrale.

În acelaşi timp, noi companii au deschis în România sedii de tip call-center, centre de shared service sau dezvoltare de software, realizând că aici găsesc forţă de muncă foarte bine calificată tehnic.

“Piaţa mobilierului a crescut în mod substanţial în ultimul an şi suntem încrezători că această creştere va continua în următorii 2 ani. Fie că este vorba despre reamenajarea birourilor actuale sau proiecte noi, cererea de mobilier va continua să crească, nu numai în termeni cantitativi, ci şi calitativ prin soluţii de îmbunătăţire a comunicării şi productivității la birou”, a declarat Christophe Weller, Managing Partner COS.

Cei mai dificili ani  pentru piaţa de mobilier au fost 2010 şi 2011. Datorită mediului economic nesigur, companiile au lăsat pe plan secundar  achiziţia de mobilier nou. În acelaşi timp, au existat foarte puţine investiţii în România.

În ultimele 18 luni, piaţa a început însă să fie mai activă, companiile care investesc în mobilier nou şi amenajări interioare făcând parte în special din domenii precum software,  call centere, companii de audit şi consultanţă, petrol, gaze, şi telecomunicaţii.

De la începutul anului 2013, COS a fost implicat în proiecte precum: noul sediul central Generali în clădirea Charles de Gaulle, fabrica şi birourile Plexus din Oradea, noul sediu central Acvatot din Iride Business Park, sucursalele Volksbank din toată ţara, reamenajarea sediului Unilever din Bucharest Business & Technology Park, sediul central Exxon Mobile din Floreasca Business Park, sediul Lafarge din cladirea Charles de Gaulle, sediile centrale Ernst & Young, Cegeka si sediul Huawei din cladirea Bucharest Tower Center.

COS este specialist în soluții integrate pentru amenajarea la cheie a spațiilor de birouri. Compania activează pe piaţa din România de 15 ani şi s-a lansat ca unic distribuitor autorizat al produselor grupului Steelcase, lider mondial în industria mobilierului pentru birouri.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *