Trending: SPA-ul de acasă – cadă sau placă de duş Trending: SPA-ul de acasă – cadă sau placă de duş
Consumatorii români se aliniază trendurilor internaţionale în ceea ce priveşte amenajarea băii, sunt de părere specialiştii Kuma România, unul dintre principalii producători locali de... Trending: SPA-ul de acasă – cadă sau placă de duş
Kuma_1Consumatorii români se aliniază trendurilor internaţionale în ceea ce priveşte amenajarea băii, sunt de părere specialiştii Kuma România, unul dintre principalii producători locali de lavoare, blaturi şi mobilier pentru băi şi bucătării sub brandurile Kuma şi Nordline.

Potrivit datelor centralizare de aceştia, românii preferă cabinele de duş cu plăci încorporate în detrimentul clasicelor căzi de baie sau cabinelor cu cădiţă.

“În ultimii ani, procentul românilor care aleg o amenajare modernă a băii a crescut tot mai mult, iar cabinele de duş cu cădiţă sau căzile de baie nu mai sunt o prioritate. Dacă până în 2009 am furnizat preponderent astfel de produse, trendul s-a schimbat şi tot mai mulţi români se îndreaptă spre plăcile de duş personalizate, încorporate în cabine”, a declarat Camelia Olesen, Director Executiv Kuma România.

Aceasta a subliniat că plăcile de duş se montează la acelaşi nivel cu pardoseala, acest sistem fiind inspirat din ţările nordice şi având rolul de a conferi băii un design modern, cu linii continue, care crează senzaţia de spaţiu aerisit şi încăpător.

Când vine vorba de culorile pe care românii le aleg pentru plăcile de duş, reprezentanta companiei a subliniat că se doreşte o coloristică care se asortează cu lavoarul şi mobilierul din baie. În topul preferinţelor se regăseşte granitul beige, maro-wenge, maro-roşcat, albul fiind ales tot mai rar. Kuma

Potrivit directorului executiv al Kuma România, de cele mai multe ori cabinele de duş cu plăci încorporate sunt alese de către clienţii care nu dispun de locuinţe cu băi de mari dimensiuni. Pe de altă parte, căzile sunt încă preferate pentru locuinţele cu băi generoase şi cu o configuraţie ce permite instalarea acestora.

“Într-o baie generoasă, clienţii îşi pot crea un adevărat SPA, alegând atât plăcile de duş, cât şi cada de baie. În ceea ce priveşte băile de dimensiuni medii sau chiar mici, o placă de duş montată la nivel cu pardoseala şi despărţită printr-un simplu perete de sticlă crează un spaţiu minimalist, aerisit şi foarte reconfortant”, a mai spus Olesen.

Aceasta a mai adăugat că în România, ca şi în ţările nordice, tot mai mulţi clienţi ce dispun de locuinţe cu băi de mari dimensiuni aleg concepte tip dormitor cu baie în aceeaşi încăpere, deoarece aduc un plus de exclusivism.

În ceea ce priveşte bugetul alocat pentru dotarea băii, românii trebuie să plătească între 1.700 şi 2.300 de euro pentru a beneficia de o cadă de baie modernă, în timp ce plăcile de duş personalizate variază între 300 şi 1.400 de euro, în funcţie de dimensiunea acestora sau a suprafeţei placate.

Kuma România este o companie româno-daneză lansată pe piaţa locală în 1998, fiind specializată pe producerea de lavoare de băi pentru proiecte rezidenţiale, comerciale, de birouri şi de utilitate publică,  blaturi de bucătării în suprafaţă continuă cu chiuveta, glafuri de ferestre şi balcoane, mese de bar/restaurant, recepţii pentru hoteluri, concepte SPA şi mobilier modular marca Nordline pentru băi şi bucătării.

Kuma a inaugurat prima linie de productie la Câmpina în 1998, pentru ca în 2006 compania să se mute în Băneşti odată cu finalizarea primei investiţii de tip greenfield în valoare de 2 milioane de euro.

La intrarea pe piaţa locală, cifra de afaceri a Kuma România era de 50.000 de dolari, ajungând, în 2012, la 3 milioane de euro.

Portofoliul de clienţi al companiei numără lanţuri hoteliere de 4 şi 5 stele (Continental, Ibis, Ramada, Golden Tulip), mall-uri (Baneasa Shopping Center, Sun Plaza), complexe rezidenţiale şi de birouri (Willbrook, Glass House, Uppground Town), stadioane (CFR Cluj, Arena Naţională) sau Aeroportului Otopeni.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *