Declinul continuă pe piața de televizoare cu ecran plat – studiu Gfk Declinul continuă pe piața de televizoare cu ecran plat – studiu Gfk
În ansamblu, piața de electronice a suferit un declin de peste 5% în termeni de valoare în T2 2013 în comparație cu același trimestru... Declinul continuă pe piața de televizoare cu ecran plat – studiu Gfk
tvÎn ansamblu, piața de electronice a suferit un declin de peste 5% în termeni de valoare în T2 2013 în comparație cu același trimestru al anului precedent, ajungând la o valoare de 52 milioane  de euro, arată rezultatele GfK TEMAX România pentru al doilea trimestru al lui 2013.

T2 2013 a fost primul trimestru din ultimii doi ani care a adus o scădere de 3% în valoare pentru piața de televizoare cu ecran plat. În timp ce segmentul de televizoarele cu ecran LCD a rămas stabil în valoare și a scăzut în volum, segmentul de televizoare cu plasma a scăzut mult, atât în unități cât și în valoare, contribuind la declinul general al pieței de televizoare.

Cel mai mare segment de pe piața televizoarelor LCD, format din cele cu diagonala ecranului de 32 inch, a rămas stabil în valoare; în timp ce segmentul celor cu diagonala ecranului de 40-42 inch, al doilea segment ca mărime, a arătat o evoluție negativă.

Vestea bună este că, per ansamblu, prețul a crescut cu aproape 5% pe piața de LCD-uri, acest lucru fiind determinat de dinamica pozitivă a vănzărilor de televizoare cu ecrane mari. Totuși, în cadrul segmentelor premium prețul a înregistrat o rată de descreștere de două cifre.

În ceea ce privește restul de dispozitive electronice – audio, video, jocuri și dispozitive de navigație – evoluțiile au fost mai degrabă negative.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *