Travel trends:Mood-ul de vacanţă de la Wizz Air se testează la ADFel Travel trends:Mood-ul de vacanţă de la Wizz Air se testează la ADFel
Operatorul aerian Wizz Air se alătură ediţiei din acest an a festivalului de publicitate neconvenţională ADFel cu un serviciu inovator şi neobişnuit. Astfel, pe... Travel trends:Mood-ul de vacanţă de la Wizz Air se testează la ADFel
Wizz @ADfelOperatorul aerian Wizz Air se alătură ediţiei din acest an a festivalului de publicitate neconvenţională ADFel cu un serviciu inovator şi neobişnuit.

Astfel, pe 17 şi 18 august, începând cu ora 16:00 până la miezul nopţii, pasionaţii de călătorii se pot alătura Wizz Air pe terasa Fabrica pentru a-şi testa mood-ul de vacanţă. Scanner-ul de mood Wizz Air va identifica pigmentul pielii din palmă şi va sugera destinaţii de vacanţă celor care îşi doresc să călătorească, dar nu se pot decide între cele 73 de rute low-fare Wizz Air.

Veselin Milicici, Regional Manager pentru Marketing şi Customer Experience la Wizz Air a declarat: “Avem o mulţime de rute din care vizitatorii pot alege, 73 disponibile doar din România, iar noul mecanism de marketing de la ADFel a fost creat să-i ajute pe cei care nu se pot decide asupra unei destinaţii încât să facă cea mai bună alegere”.

Wizz Air opereaza o flota de 45 aeronave Airbus A320 de la 17 baze, 290 de rute facand legatura cu 96 de destinatii din 36 de tari.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *