Syscom Digital dezvoltă sistemul de donații prin SMS al platformei Donatie.ro Syscom Digital dezvoltă sistemul de donații prin SMS al platformei Donatie.ro
Agenția de marketing mobil și interactiv Syscom Digital a fost desemnată de către Asociația pentru Relații Comunitare (ARC) să opereze și să dezvolte sistemul... Syscom Digital dezvoltă sistemul de donații prin SMS al platformei Donatie.ro
sms doantionAgenția de marketing mobil și interactiv Syscom Digital a fost desemnată de către Asociația pentru Relații Comunitare (ARC) să opereze și să dezvolte sistemul de donații prin SMS al platformei www.donatie.ro, deținute de Asociație. Prin intermediul platformei, ARC România desfășoară un număr semnificativ de campanii de donație, iar Syscom Digital, în calitate de agregator autorizat de operatorii locali de telefonie, a preluat interconectarea pentru numerele scurte. Astfel, agenția operează în prezent serviciile aferente tuturor campaniilor de donații prin SMS derulate de Asociație.

maia, syscomDupă o atentă campanie de selecție, ARC România a considerat că noi suntem cea mai potrivită alegere pentru dezvoltarea interconectării cu operatorii și realizarea setărilor necesare pentru buna funcționare a sistemelor de donație prin SMS. Astfel că am preluat numerele scurte deținute de ARC și am reușit chiar să setăm interconectarea cu operatorii într-un timp record fără downtime. Ca fapt divers, numerele au funcționat la vechiul agregator până la 31.05.2013 ora 23:59, iar de la 01.06.2013 ora 00:00 au început să funcționeze la noi.”

Maia Novolan, general manager Syscom Digital

Practic, Syscom Digital a setat, pe rând, interconectarea cu operatorii, toate campaniile în derulare, precum și noile campanii demarate ulterior, interfața de adăugare campanii și de raportare în timp real, configurând totodată și sistemul prin care ARC preia informațiile în site (număr de donații pentru fiecare campanie, etc.).

“Primii pași în relația dintre Syscom Digital și platforma www.donatie.ro au fost de bun augur. Cu emoțiile inerente oricărei schimbări, am trecut cu bine de testul primelor zile. Acest lucru nu ar fi fost posibil fără buna comunicare cu reprezentanții agenției și fără profesionalismul lor. Sperăm că împreună putem transforma donațiile prin SMS într-un mecanism din ce în ce mai eficient și la îndemâna utilizatorilor.”, a declarat Camelia Mateș, coordonator de program în cadrul ARC România.

„Pentru noi, proiectul derulat împreuna cu ARC are și o puternică încărcătură emoțională, fiind zi de zi la curent cu toate campaniile derulate pe platforma donatie.ro, toate cauzele și persoanele din spatele acestora. Poate că de-abia în aceste momente putem conștientiza pe deplin adevărata putere a unui simplu SMS și ne bucurăm tare mult că ne putem oferi sprijinul pentru această inițiativă.”, a adăugat și Maia Novolan.

În prezent sunt mai multe campanii de donații prin SMS derulate de ARC împreună cu Syscom Digital pe platforma www.donatie.ro, oferind organizațiilor nonprofit din România posibilitatea de a atrage fonduri din comunitate prin colectarea de donații SMS. Printre campaniile active se numără și o premieră pentru țara noastră: UNICEF, cu sprijinul ARC, folosește pentru prima dată în România SMS-ul recurent ca instrument de strângere de fonduri în cadrul unei campanii dedicate sprijinirii copiilor cu dizabilităţi. Procesul este simplificat, susținătorii cauzei putând astfel să trimită un SMS prin care donează în fiecare lună câte 2 euro. În cazul în care susținătorul dorește să întrerupă programul de donații lunare, trimite un SMS gratuit cu textul STOP, primind apoi un mesaj de confirmare a întreruperii donației.

„Donațiile prin SMS câștigă tot mai mult teren în România și datorită creșterii spectaculoase a numărului de utilizatori de telefon mobil, dar și pentru că mecanismul este atât de simplu, efortul donatorilor de a-și susține cauza fiind unul minim.”, explică Maia Novolan. Pentru campaniile înscrise pe platforma www.donatie.ro, cei interesați pot dona trimițând un SMS cu valoarea de 2 Euro, la care nu se aplică TVA, fie că sunt abonați, fie că au o cartela PrePaid. Pe parcursul și la finalul proiectului la care a contribuit, donatorul va putea afla detalii despre progresul acestuia, iar organizația află în timp real, pe pagina ei de campanie, câte SMS-uri a primit.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *