Ĩn trimestrul al doilea al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de 34,3 milioane USD, ceea ce reprezintã o creştere cu 5,1% faţã...
upc-businessĨn trimestrul al doilea al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de 34,3 milioane USD, ceea ce reprezintã o creştere cu 5,1% faţã de 32,6 milioane USD în trimestrul al doilea al anului trecut. Ĩn lei, veniturile companiei în T2 2013 sunt de peste 115 milioane RON, comparativ cu peste 112 milioane RON în T2 2012, reprezentând o creştere de 2,6%.

Dacã ne referim la întregul semestru I 2013, veniturile înregistrate de UPC România sunt de 68,9 milioane USD, o creştere cu 4,4% faţã de 66 milioane USD în semestrul I 2012. Ĩn lei, veniturile din primul semestru al anului 2013 sunt de peste 230 milioane RON, reprezentând o creştere de 3,2% faţã de peste 223 milioane RON în prima jumãtate a anului 2012.

Baza totalã de abonamente (RGU) la 30 iunie 2013, este de aproape 1.750.000, menţinându-se la aproximativ acelaşi nivel faţã cu trimestrul anterior. Creşterea anualã a numãrului de RGU este de aproape 6%, UPC adãugând 94.700 abonamente comparativ cu trimestrul al II-lea al anului trecut.

La 30 iunie 2013, UPC România are un numãr total de 1.153.700 clienţi. „Dorim sã fim aproape de clienţii noştri prin oferta extinsã de servicii digitale cât şi printr-o abordare personalizatã. Ne concentrãm în continuare pe extinderea ariei de acoperire cu servicii de Internet Fiber Power 150 Mbps şi pe oferirea de noi servicii în zonele unde suntem deja prezenţi”, declară Severina Pascu, CEO UPC România.

În al doilea trimestru al acestui an, UPC România a continuat sã înregistreze creşteri pe segmentele de televiziune digitală, Internet şi telefonie fixă.

Ĩn T2 2013, televiziunea digitală prin cablu a înregistrat 7.600 noi abonamente, o creştere de aproape 2% comparativ cu primul trimestru al anului, însumând în acest moment 442.700 de abonaţi. Faţã de aceeaşi perioadã a anului trecut, UPC a înregistrat o creştere cu aproape 14% a numãrului de clienţi de televiziune digitalã. UPC oferã cea mai extinsã şi variatã grilã de programe TV digitale, cea mai mare grilã de canale HD transmise prin cablu – 21, cea mai extinsã grilã de canale documentare – 22 precum şi conţinut 3D. La sfârşitul lunii iunie 2013, UPC România înregistreazã aproape 54.000 de abonaţi HD*, reprezentând peste 12% din baza totalã de clienţi pe segmentul de televiziune digitalã.

Pe segmentul de Internet, UPC a câştigat 6.500 abonamente în trimestrul al II-lea, raportând o creştere de aproape 2% faţã de trimestrul anterior şi de peste 14% faţã de aceeaşi perioadã a anului trecut. La 30 iunie 2013, UPC România înregistreazã aproximativ 350.000 abonamente de internet. UPC oferã servicii de Internet Fiber Power de mare vitezã* cãtre peste 170.000 de clienţi, reprezentând jumãtate din totalul clienţilor de internet. De asemenea, peste 114.000 de clienţi sunt abonaţi şi la soluţia de Internet wireless.

Creşteri se observă şi pe segmentul de telefonie fixă, unde, raportat la T1 2013, în trimestrul al II-lea al anului 2013 UPC a înregistrat o creştere de 3,6% a numărului de clienţi, în prezent 251.700 de abonaţi beneficiind de serviciile de telefonie ale UPC. Comparativ cu trimestrul al II-lea al anului 2012, creşterea pe segmentul de voce a fost de aproximativ 22%.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *