De ce preferă femeile gențile italiene De ce preferă femeile gențile italiene
Geanta a fost si va ramine cel mai utilizat accesoriu, din cele mai vechi timpuri si pina azi. Iar atunci cand spui accesorii, spui... De ce preferă femeile gențile italiene
Carpisa_August_2013Geanta a fost si va ramine cel mai utilizat accesoriu, din cele mai vechi timpuri si pina azi. Iar atunci cand spui accesorii, spui Italia! Moda si gusturile se schimba, dar gentile si posetele italiene ramin unice si de neegalat!

Italia a devenit capitala  Europeana a accesoriilor inca din secolul XI, cand aici incep sa se produca bijuterii, incaltaminte, diverse ornamente si genti.  Cele mai vechi orase comerciale din Italia, cum ar fi  Venetia,  Milano,  Florenta si Roma detineau cate un cartier sau cel putin o strada specializata in manufacturarea si comertul  cu accesorii. Gentile create aici  erau intr-adevar pretioase, avind aplicatii din aur,  argint, pietre pretioase, si erau cerute inclusiv la curtea Frantei.

In secolul XVI,  comertul cu genti ia amploare si geanta devine un „subiect” in moda. Mestesugarii italieni au inceput sa confectioneze genti elaborate,  din ce in ce mai frumoase. De atunci si pina azi gama de forme si marimi de genti este in continua crestere.

Dupa Primul Razboi Mondial apar  noi branduri italiene de fashion si o data cu ele si noi modele de accesorii.  Datorita numelor Gucci si Gherardini, industria italiana de genti continua sa se extinda, adoptind noi forme si materiale. In ciuda faptului ca Parisul era capitala modei dupa cel de al Doilea Razboi Mondial, artizanii italieni si-au pastrat traditia si s-au perfectionat in asa fel incat gentile produse in Italia erau cele mai cautate.  Producatorii italieni se tehnologizeaza,  se specializeaza si geanta italiana devine recunoscuta si ceruta in intreaga lume,  brandurile de accesorii italienesti avind  un mare succes international.

Italia este patria celor mai faimosi designeri si branduri din moda contemporana. Designul italian este celebrat ca fiind unic in lumea modei, oferind o eleganta  ce poate cu greu sa fie egalata. Accesoriile italienesti sunt fara indoiala, vedetele scenei internationale de moda, Italia fiind locul de unde pornesc tendintele in materie de genti. In plus, se spune ca pielea made in Italy este de cea mai buna calitate!

Creativitatea si talentul designerilor italieni au facut ca brandul italian de genti si posete  Carpisa sa devina in scurt timp  un fenomen comercial capabil sa ofere publicului larg un produs mereu la moda, cu un raport calitate-pret absolut unic. Noile tehnologii la care se adauga experienta bogata, pasiunea pentru calitate, dinamismul si  creativitatea au facut ca poseta Carpisa  sa devina cea mai bine vinduta poseta italiana din lume.

In prezent, Carpisa are peste 600 magazine in tari precum Italia, Franta, Spania, Elvetia, Marea Britanie, Germania, Grecia, Polonia, Spania, Emiratele Arabe sau Kuweit.  In Romania,  retailer-ul Italian are  magazine în Bucuresti – in Afi Palace Cotroceni si Baneasa Shopping City si Constanta in City Park Mall , iar pe data de 09 August 2013 se va deschide si cel de al 100-lea magazin Carpisa din afara Italiei la Cluj Napoca, in Iulius Mall.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *