Chic Ville a deschis al doilea magazin, în Iulius Mall Cluj-Napoca. Urmează București… Chic Ville a deschis al doilea magazin, în Iulius Mall Cluj-Napoca. Urmează București…
În weekend a fost inaugurat noul magazin Chic Ville, situat în centrul  comercial Iulius Mall din Cluj-Napoca. Aceasta este cea de-a doua locaţie a... Chic Ville a deschis al doilea magazin, în Iulius Mall Cluj-Napoca. Urmează București…
Chic Ville - Iulius MallÎn weekend a fost inaugurat noul magazin Chic Ville, situat în centrul  comercial Iulius Mall din Cluj-Napoca. Aceasta este cea de-a doua locaţie a reţelei şi va găzdui peste 9.500 de produse. Următorul pas în această direcţie este deschiderea celui de-al treilea magazin, în luna octombrie, în Bucureşti, în cadrul unui centru comercial.

Cu o suprafaţă de 190 de metri pătraţi, noul magazin Chic Ville vine în întâmpinarea persoanelor împătimite de produsele de amenajare şi decoraţiuni, care au venituri medii şi peste medie. Clienţii vor găsi atât produse fabricate manual în număr limitat, cât şi o întreagă gamă de produse aparte, speciale, care vor fi comercializate în toată reţeaua de magazine. Printre acestea se numără obiecte de mobilier (mese, scaune, fotolii, comode, sofale, birouri, dulapuri), obiecte de sticlă, ceramică, accesorii pentru bucătărie, obiecte de decor, textile, perne, plante decorative, cadouri, acestea din urmă reprezentând o parte importantă a business-ului.

În mai puţin de un an am realizat că există piaţă în Cluj-Napoca pentru a susţine deschiderea unui nou magazin, datorită ascensiunii pe care am înregistrat-o în vânzări. Estimăm că în perioada următoare se va resimţi o creştere a încasărilor datorată colecţiei de toamnă pe care o pregătim şi, cu siguranţă, apogeul cererii, atât în magazine, cât şi pe site, va fi în preajma Sărbătorilor de Iarnă”

Marius Şerbănescu, Director de Achiziţii Chic Ville

Reprezentantul Chic Ville estimează că noul magazin va avea un trafic ridicat şi datorită succesului pe care îl are acest centru comercial, unde obiceiul de consum al vizitatorilor diferă faţă de magazinele centrale, care sunt vizitate cu precădere de turişti, datorită locaţiei din proximitatea monumentelor principale ale oraşului.

„Cluj-Napoca nu are o prezenţă comercială puternică în zonele pietonale centrale, iar deschiderea unui magazin în Iulius Mall este o decizie strategică de dezvoltare care vine în completarea segmentelor de trafic vizate de către noi în anumite intervale orare şi pentru anumite tipuri de consumatori”, a mai afirmat Marius Şerbănescu.

Pe site-ul magazinului – www.chicville.ro – vizitatorii pot găsi toate produsele care se află în portofoliul firmei, printre care se numără şi mobilier de diferite dimensiuni, cu un design unic, artizanal, precum şi o gamă extinsă de textile din colecţii proprii, realizate la comandă.

Planurile de extindere ale Chic Ville nu se opresc însă la un singur oraş. Până la finalul acestui an este planificată extinderea reţelei de magazine la nivel naţional, iar strategia de dezvoltare prevede atât spaţii din zone pietonale, cât şi în locaţii din centre comerciale.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *