Grup Sapte, agentie de comunicare integrata de BTL cu peste 14 ani de experienta pe piata romaneasca in servicii de sales support, shopper marketing si...
Florina MihaescuGrup Sapte, agentie de comunicare integrata de BTL cu peste 14 ani de experienta pe piata romaneasca in servicii de sales support, shopper marketing si events marketing a semnat un parteneriat de afiliere exclusiva pentru Romania, Bulgaria si Moldova cu reteaua internationala EFMP (European Field Marketing Partners).

Cu o cifra anuala de 140 milioane EURO, EFMP reprezinta o retea de parteneriate intre agentii independente de field marketing prezente in 21 de tari din Europa si ofera acestora acces la brief-uri si platforme globale de field marketing, audit, merchandising si solutii inovatoare de raportare online a rezultatelor. Printre clientii de top EFMP se numara Nespresso, Philips, Unilever, Mondelez si Danone.

In cei 14 ani, Grup Sapte a realizat 180 de milioane de contacte cu consumatorii romani in cadrul campaniilor de BTL desfasurate pentru clientii sai, prin intermediul angajatilor si a colaboratorilor pe termen scurt ai agentiei.  Printre clientii Grup Sapte se numara Alexandrion, Beiersdorf, Unilever, Carrefour, Coca – Cola, Molson Coors, Mondelez, 3M, Nestle, BIC.

“In ultimii ani, agentia noastra a gestionat o serie de proiecte regionale, ceea ce a constituit un prim pas in interactiunea cu pietele de field marketing din Europa.

Parteneriatul cu EFMP, respectiv faptul ca Grup Sapte face parte din una dintre cele mai importante retele independente a profesionistilor in field marketing inseamna pentru noi o recunoastere a eforturilor sustinute in cei 14 ani de activitate si a nivelului serviciilor pe care le oferim clientilor nostri.” declara Florina Mihaescu, CEO Grup Sapte.

“In acelasi timp, acest parteneriat ne obliga sa mentinem un standard ridicat, conform cerintelor Uniunii Europene, al tuturor serviciilor dezvoltate de noi si sa oferim solutii inovatoare adaptate pietelor in care actionam. Schimbul de know-how in cadrul retelei si contactul cu economii mai dezvoltate ne vor ajuta sa ne metinem in avangarda field marketingului de la noi din tara. Cel mai important lucru insa este faptul ca, prin aceasta afiliere, Grup Sapte va putea oferi acces brandurilor romanesti pe piata europeana. ” continua Florina Mihaescu.

“EFMP continua in mod constant dezvoltarea retelei, iar interesul nostru in Europa de Est este unul major. Am ales agentia Grup Sapte ca si partener exclusiv EFMP pentru Romania, Bulgaria si Moldova deoarece ne-a impresionat prin profesionalism si calitate ireprosabila a serviciilor oferite in cadrul mai multor proiecte relevante pentru reteaua noastra. ” afirma Nick Fennell, Director EFMP Ltd.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *