Interactive Intelligence, nominalizată printre liderii din industria de software pentru centre de contact Interactive Intelligence, nominalizată printre liderii din industria de software pentru centre de contact
Interactive Intelligence, furnizor global de soluţii integrate pentru comunicaţii de business, a fost nominalizată şi în acest an printre liderii globali din industria de... Interactive Intelligence, nominalizată printre liderii din industria de software pentru centre de contact
Contact-Centre-solutions-for-business-needsInteractive Intelligence, furnizor global de soluţii integrate pentru comunicaţii de business, a fost nominalizată şi în acest an printre liderii globali din industria de software pentru centre de contact, potrivit raportului internaţional al companiei americane de consultanţă Gartner, Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure.

„Ne-am îmbunătăţit semnificativ produsele şi serviciile, crescând în acelaşi timp gradul lor de scalabilitate şi securitate, ne-am consolidat oferta de servicii în cloud şi am adăugat aplicaţii inovative în portofoliu, cum ar fi analiza în timp real a convorbirilor telefonice sau cele pentru furnizarea de suport pe dispozitive mobile”, a declarat Donald E. Brown, fondatorul şi CEO-ul Interactive Intelligence. „Din ce în ce mai multe companii caută modalităţi mai bune de a-şi servi clienţii. Acest lucru a dus la creşterea interesului pentru experienţa clienţilor, ceea ce le determină să ia în considerare serviciile Interactive Intelligence”, a adăugat el.

„În plus faţă de aceste îmbunătăţiri aduse produselor, am înregistrat şi alte rezultate excepţionale anul trecut. În 2012, numărul total de comenzi a crescut cu 48% faţă de 2011, în timp ce comenzile pentru soluţii de contact center în cloud au crescut cu 123% faţă de anul precedent. De asemenea, am continuat creşterea pe piaţă, cu un avans de 147% al numărului de contracte cu o valoare mai mare de 1 milion de dolari semnate în 2012, comparativ cu anul trecut. Iar pentru a crea o organizaţie mai eficientă pe plan regional din punct de vedere al vânzărilor şi al serviciilor de suport, am realizat mai multe achiziţii”, a mai spus Donald E. Brown.

„Nu în ultimul rând, dorim să ne transformăm din inovatori ai tehnologiei în consultanţi cu expertiză în acest domeniu. Având posibilitatea de a oferi consiliere în ceea ce priveşte resursele umane, procesele şi tehnologia utilizată de clienţii noştri, îi putem ajuta pe aceştia să îşi transforme serviciile de relaţii cu clienţii într-un avantaj competitiv, ceea ce considerăm că ne va poziţiona, în cele din urmă, ca lider de piaţă”, a încheiat CEO-ul Interactive Intelligence.

Potrivit Gartner, liderii nominalizaţi în raportul Magic Quadrant sunt furnizori cu o mare vizibilitate în piaţă, cu portofolii extinse de produse, care înregistrează cote de piaţă semnificative, care prezintă o acoperire geografică largă, cu o viziune clară asupra evoluţiei pieţei de profil şi cu o capacitate dovedită pentru livrarea de soluţii pentru centre de contact. Prin portofoliul de soluţii pe care îl deţin ocupă o poziţie dominantă în piaţă şi este de aşteptat ca pe viitor să continue să livreze soluţii de top. În plus, aceşti furnizori oferă soluţii care prezintă un risc scăzut de eşec în etapa de implementare.

În 1997, Interactive Intelligence a lansat platforma de soluţii software all-in-one – Customer Interaction Center™ (CIC) – pentru a furniza aplicaţii multifuncţionale în defavoarea costurilor ridicate şi complexităţii date de infrastructura multipunct utilizată la vremea respectivă.

Platforma CIC este dezvoltată integral pe o arhitectură software care include aplicaţii pentru agenţii centrelor de contact şi pentru supervizori, precum şi aplicaţii pentru comunicaţii integrate destinate utilizatorilor de business. Platforma poate fi implementată atât la locaţie, cât şi în cloud, potrivit modelului CaaS (Communications-as-a-Service).

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *