Travel Trends: Luchi Georgescu estimează un grad de ocupare de 85% la hotelul pe care îl deține în Venus Travel Trends: Luchi Georgescu estimează un grad de ocupare de 85% la hotelul pe care îl deține în Venus
Complexul Hotelier Melodia din Venus esteuna din cele mai noi locaţii de patru stele de pe litoralul românesc. Refăcut în totalitate în 2012 cu... Travel Trends: Luchi Georgescu estimează un grad de ocupare de 85% la hotelul pe care îl deține în Venus
melodia5Complexul Hotelier Melodia din Venus esteuna din cele mai noi locaţii de patru stele de pe litoralul românesc. Refăcut în totalitate în 2012 cu o investiţie de 3.6 milioane de euro, Melodia estimează pentru acest sezon un grad de ocupare de aproximativ 85%.

Până în acest moment Complexul Melodia este rezervat în proporţie de 60%, cele mai căutate sejururi sunt cele de 5-7 zile, hotelul fiind destinat, în principal, petrecerii vacanţei. Costul mediu al unui sejur de cinci nopţi cazare, cu mic dejun, pentru vârful de sezon este de 840 lei/persoana, iar tariful pentru demipensiune este de 1090lei/persoana. Melodia estimează un grad mediu de ocupare de 85%, la final de sezon.

Complexul Melodia este cotat cu 4 stele şi este conceput ca o locaţie modernă, amplasată într-o zonă plină de verdeaţă, adresată  celor care doresc o vacanţă mai puţin zgomotoasă, cu servicii de calitate, personalizate.

Luchi Georgescu-Presedinte MedaProdComplexul Melodia este cel mai nou hotel de patru stele din sudul litoralului, o locaţie modernă adresată celor care caută servicii de calitate şi linişte la malul mării, dar şi un raport preţ-calitate echitabil. Cred că Melodia rămâne superior din punct de vedere calitate-preţ unei ponderi mari din unităţile hoteliere de pe litoralul românesc. Până în prezent, am avut oaspeţi din Franţa, Germania, Polonia, însă nu se poate vorbi de un procent semnificativ. Complexul Melodia este nou pe piaţă, aşa încât abia după câteva sezoane cred că vom putea evalua mai exact ponderile turiştilor străini şi români, în gradul lui de ocupare”

Luchi Georgescu, Administrator Unic Melodia

Pentru sezonul estival 2013 investiţiile au avut ca obiectiv dezvoltarea zonei de entertainment a complexului, respectiv construirea unui nou bar în zona piscinei, a scenei pe terasa restaurantului pentru concerte live şi în opţiunile de petrecere a timpului liber.

O altă componentă dezvoltată anul acesta este zona de corporate şi de evenimente. Melodia are capacitatea de a organiza evenimente corporate în lunile aprilie, mai, iunie şi septembrie, putând găzdui până la 220 de persoane. De asemenea, restaurantul hotelului, cu cele două săli, ajunge la o capacitate de 300 de locuri. Toate sălile sunt dotate cu echipamente audio şi video şi întrunesc condiţiile optime pentru desfăşurarea acestor evenimente.

Odată cu noua poziţionare a complexului, s-a schimbat şi profilul clienţilor Melodia care sunt, în principal, cupluri cu vârste cuprinse între 25-50 ani şi tinere familii cu copii, care caută un loc liniştit în care se pot relaxa.  Sunt antreprenori sau angajaţi în companii private, cu venituri peste medie.

Din totalul turiştilor aşteptaţi vara aceasta la Melodia, aproximativ 60% au achiziţionat bilete de la tour-operatori. În 2013 Melodia colaborează cu tour-operatori online internaţionali, cum ar fi: Booking.com, HRS.de, Hotel.de, Hotel Beds, dar şi cu operatori locali precum: Travelro.ro, Turo.ro, Turneo.ro sau Accent Travel & Events, Perfect Tour. Restul de 40% din rezervări se face prin site-ul complexului, www.hotelmelodia.ro.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *