DPD România a lansat Predict DPD România a lansat Predict
DPD România, una dintre cele mai importante companii de coletărie și curierat expres de pe piața locală, a lansat în luna iulie serviciul Predict,... DPD România a lansat Predict
Delivery_vehicle_at_the_depot_1DPD România, una dintre cele mai importante companii de coletărie și curierat expres de pe piața locală, a lansat în luna iulie serviciul Predict, dedicat segmentului B2C. Predict este o soluție simplă și eficientă de pre-alertare a clienților, via SMS sau e-mail, în privința intervalului de timp estimat pentru livrarea coletelor.

Pentru a eficientiza și a crește performanța de livrare a coletelor, dar și pentru a reduce numarul de retururi, DPD România a lansat un serviciu flexibil, special creat pentru sectorul business to consumer (B2C) și magazine online. Predict este o soluție simplă și eficientă de pre-alertare a clienților, via SMS sau email, cu privire la un interval estimat de timp pentru livrare.

Cu Predict, in ziua scoaterii în livrare a coletului, destinatarul primește un mesaj – prin SMS sau e-mail,  prin care este informat asupra intervalului estimat de timp în care va primi coletul. În prezent, intervalele orare de pre-alertare sunt de până la 3 ore în marile orașe, respectiv 2 ore în București și 6 ore pentru restul țării.

Lucian AldescuPrin implementarea Predict, DPD România arată, o dată în plus, că își respectă promisiunea asumată în fața clienților B2C și magazinelor online, aceea de a fi un partener al business-urilor și consumatorilor de comerț electronic. Consumatorii online sunt din ce în ce mai sofisticați, știu exact ce doresc și cunosc standardele de calitate și eficiență pe care trebuie să le primească. Cu Predict, le facilităm transparența optimă a actului de livrare, le punem la dipoziție posibilitatea de a-și organiza timpul astfel încât să poată primi coletul în ziua stabilită pentru livrare”

Lucian Aldescu, CEO al DPD România

Predict este un serviciu implementat la nivelul întregii rețele DPD din Europa, în urma unei investiții de aproximativ 5 milioane euro. Soluția, special creată pentru a veni în sprijinul clienților B2C și a magazinelor online, îmbunatățește cu pană la 10% performanța de livrare. În Marea Britanie, performanța imediată de livrare după prima utilizare a Predict a crescut cu peste 14%.

DPD România a incheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de 45,3 milioane lei, cu 26% mai mare față de cea din 2011, care s-a ridicat la 36 milioane lei. Rezultatul raportat la final de an este peste estimările inițiale ale companiei, care prevedeau o evoluție de 15% a afacerilor DPD în 2012 față de 2011.

Curierul are în plan, pentru anul 2013, investiții de peste 600.000 euro, alocate eficientizării sistemelor tehnologice și operaționale, precum  și dezvoltării de noi soluții și servicii dedicate livrarilor B2C. Tot pentru 2013, DPD România previzionează o creștere de 18% a cifrei de afaceri, susținută de investițiile și strategia de perfecționare a serviciilor oferite clienților săi.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *