Cum reacţionaţi la emoţii puternice? Sharp începe de azi o campanie promoţională Cum reacţionaţi la emoţii puternice? Sharp începe de azi o campanie promoţională
Producătorul de electronice Sharp lansează începând cu data de 15 iulie o campanie promoţională pentru gama sa de televizoare de 50’’, 52’’, 60’’, 70’’,... Cum reacţionaţi la emoţii puternice? Sharp începe de azi o campanie promoţională
poster RO (Small)Producătorul de electronice Sharp lansează începând cu data de 15 iulie o campanie promoţională pentru gama sa de televizoare de 50’’, 52’’, 60’’, 70’’, 80’’ și 90”. Intitulată “Pentru cei care tânjesc după emoţii puternice”, campania își atrage participanţii și prin posibilitatea de a câştiga peste 1.200 de premii interesante.

Astfel, orice persoană care se decide, pe durata promoţiei, să cumpere un televizor  cu diagonala de 50’’, 52’’, 60’’, 70’’, 80’’ și 90’’ are şansa de a câştiga unul din cele 1.200 de premii puse la dispoziţia participanţilor: 12 excursii de o persoană la unul dintre cele mai mari parcuri tematice din lume – Ferrari World din Abu Dhabi, 800 de ceasuri de mână  sau 400 de camere video ION AIR PRO, concepute pentru fanii sporturilor extreme.

Pentru a câştiga un premiu, dupa achiziționarea televizorului trebuie să vă înregistraţi pe site-ul www.sharpemotions.com şi să împărtășiți emoţiile trăite datorită televizorului de mari dimensiuni.

Această campanie promoţională de început de iulie pentru televizoarele Sharp va fi susţinută de un BTL şi de o campanie interactivă. Campania pe internet va fi implementată pe trei canale de comunicare online. Cea mai mare parte a campaniei va fi derulată prin utilizarea tehnicii de licitare în timp real pentru publicul online (RTB). Aceste activităţi, bazate pe un profil foarte detaliat al publicului vizat, vor fi susţinute de o campanie tradiţională de achiziţie pe site-urile Web, care va include domenii precum: antena3.ro, ziare.com, capital.ro, prosport.ro, go4it.ro, cinemagia.ro, descopera.ro. Al treilea flux de comunicare online se va baza pe soluţii de introducere, care vor înlocui tradiţionalele coduri Captcha.

Prima campanie la scară mare privind televizoarele  (de 50’’ sau mai mari) a avut loc înainte şi pe durata Campionatului European de Fotbal UEFA EURO 2012, care a fost sponsorizat (printre alţii) de Sharp. O altă campanie a fost organizată în luna aprilie a acestui an şi a fost comunicată pe canale TV precum: Discovery, Universal Channel, Film Café (canale tematice), CBS Reality, Dolce Sport, AXN, AXN Crime, AXN Sci Fi, National Geographic, National Geographic Wild, History Channel, B1TV, România TV.

Campania promoţională „Pentru cei care tânjesc după emoţii puternice” se desfăşoară în România în paralel cu cea din Lituania, Ucraina, Ungaria, Polonia şi Slovenia. Detaliile campaniei promoţionale, lista modelelor de televizoare care participă la promoţie şi regulile acesteia sunt disponibile pe site-ul www.sharpemotions.eu

Sharp este lider în domeniul cercetării şi dezvoltării electronicelor de ultimă generaţie. ‪Gama de produse electronice a companiei include televizoare LCD, sisteme audio şi electrocasnice albe (de ex. frigidere, combine frigorifice, cuptoare cu microunde), precum şi purificatoare de aer. Noile soluţii, cum ar fi cuptoarele Steamwave (cuptoare cu microunde cu o funcţie 3-în-1 de gătit cu aburi), tehnologia Quattron în televizoarele LCD şi tehnologia cu ioni Plasmacluster utilizată în electrocasnice exemplifică profilul inovator al companiei.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *