Social media, noul mod de promovare ales de casa de modă Gucci Social media, noul mod de promovare ales de casa de modă Gucci
Casa de modă italiană Gucci, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa internaţională a produselor de lux, foloseşte canalele de social media... Social media, noul mod de promovare ales de casa de modă Gucci
gucci onlineCasa de modă italiană Gucci, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa internaţională a produselor de lux, foloseşte canalele de social media pentru a suscita interesul publicului pentru noului parfum bărbătesc lansat pe piaţă.

Totodată, oficialii companiei au semnat un contract de imagine cu unul dintre cei mai în vogă actori ai momentului, James Franco, pentru parfumul “Made to Measure”.

Astfel, brandul a adus rafinamentul parfumurilor în era digitală şi foloseşte o aplicaţie Facebook şi un hashtag pentru a face cunoscut în rândul consumatorilor cel mai recent parfum. Totodată, o serie de postări zilnice pe site-urile de socializare încurajează consumatorii să-l încerce.

Aplicaţia Facebook oferă o serie de informaţii asupra noului produs pentru ca potenţialii clienţi să aibă o idee asupra combinaţiei de mirosuri din acesta.  Campania online include şi o serie de fotografii ale lui James Franco. Gucci nu uită nici de potenţialele cliente, în partea de jos a aplicaţiei făcându-se referire la varianta feminină a acestui parfum.

Pentru a purta discuţii cu consumatorii, Gucci a creat pentru Twitter hashtag-ul #GucciMadeToMeasure.

Nu este prima campanie digitală a casei italiene, oficialii Gucii ieşind pe piaţă cu o campanie similară şi pentru promovarea parfumului Guilty.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *