Promoţiile dublează traficul în magazinele Meli Melo Paris Promoţiile dublează traficul în magazinele Meli Melo Paris
Produsele în promoţie dispun de discount de 50%, iar genţile Meli Melo Paris sunt cele mai căutate în perioada de reduceri. Accesorii şi bijuterii... Promoţiile dublează traficul în magazinele Meli Melo Paris
Magazin Meli MeloProdusele în promoţie dispun de discount de 50%, iar genţile Meli Melo Paris sunt cele mai căutate în perioada de reduceri. Accesorii şi bijuterii fashion din toate colecţiile primei jumătăţi de an se găsesc pe raft.

Meli Melo Paris, liderul pieţei locale de retail de bijuterii şi accesorii fashion din România, dă startul unei noi perioade  promoţionale ce va dubla traficul de vizitatori în magazine.

Estimăm în perioada promoţiilor de vară dublarea traficului de vizitatori în centrele şi galeriile comerciale unde suntem prezenţi, deci şi în locaţiile noastre. De asemenea, acest lucru duce la o creştere a tranzacţiilor. Spre exemplu, anul trecut au fost înregistrate peste 200.000 de tranzacţii în reţeaua noastră de magazine”

Oana Lazăr, Marketing Manager al Meli Melo Paris

Perioada de promoţii este cuprinsă între 4 iulie 2013 şi 30 august 2013, iar în cele 41 de magazine Meli Melo Paris din reţea, atât în România, cât şi în Bulgaria sau Republica Moldova, vor fi aplicate promoţii de 50% la toate produsele.

„În perioada menţionată, clienţii Meli Melo Paris pot cumpăra la jumătate de preţ genţi din materiale textile fluide sau cu inserţii metalice şi de lemn, coliere şi cercei cu accente exotice, pălării de diferite dimensiuni, eşarfe viu colorate, precum şi alte accesorii de modă”, a mai spus Oana Lazăr.

Culorile vedetă ale acestui sezon – auriu, orange, galben şi verde – se regăsesc în toate produsele Meli Melo Paris disponibile la preţ promoţional, cumpărătoarele putând să îşi creeze outfit-uri în tendinţe, potrivite oricărei ocazii.

Produsele ce se vor găsi pe rafturile magazinelor fac parte din toate colecţiile Meli Melo Paris din acest an –  Lost Highway, Beautiful Stranger, Venetian Affair, Hollywood Dreams, Cleopatra, Honolulu – precum şi din cele din colecţia Classic Items. În acest fel, orice clientă care va intra în magazin va putea găsi produse care să i se potrivească.

Acelaşi buget pentru cumpărături dublate

Conform reprezentanţilor companiei, în perioada promoţiilor de vară românii cheltuie, în medie, bugete similare cu cele din restul anului, însă volumul de produse achiziţionate se dublează. Genţile vor avea, astfel, preţuri pornind de la 44,99 lei, bijuteriile de la 7,49 lei, eşarfele de la 14,99 lei, pălăriile de la 19,99 lei  iar restul accesoriilor de modă pot fi cumpărate la jumătate de preţ.

„Genţile sunt cele mai cumpărate produse pe toată perioada anului, urmate de bijuteriile fantezie şi restul accesoriilor. Orice lansare de colecţie nouă se bucură de entuziasmul clienţilor Meli Melo Paris, însă la fel de aşteptate sunt şi perioadele cu preţuri promoţionale de sezon”, a adăugat Oana Lazăr.

Your email address will not be published. Required fields are marked *