Gadget Trends: Studiu – 70% dintre adolescenții care vizitează Băneasa Shopping City dețin tablete Gadget Trends: Studiu – 70% dintre adolescenții care vizitează Băneasa Shopping City dețin tablete
Conform unui studiu intern realizat de către Băneasa Shopping City, tabletele sunt cele mai populare gadgeturi în rândul vizitatorilor cu vârsta între 13-20 de... Gadget Trends: Studiu – 70% dintre adolescenții care vizitează Băneasa Shopping City dețin tablete
popularitate_gadgeturiConform unui studiu intern realizat de către Băneasa Shopping City, tabletele sunt cele mai populare gadgeturi în rândul vizitatorilor cu vârsta între 13-20 de ani, după smartphone-uri. Cu ocazia weekendului tematic dedicat tinerilor, Băneasa Shopping City a realizat un studiu intern cu scopul de a afla care sunt cele mai cool și mai populare gadgeturi în rândul acestora. Cercetarea a avut loc între 21 și 23 iunie în incinta centrului comercial și a avut ca subiecți vizitatori cu vârsta cuprinsă între 13 și 20 de ani.

Conform rezultatelor sondajului, 54,1% dintre tineri au în prezent între 3 și 5 gadgeturi. Tabletele se află în topul preferințelor, fiind deținute de către 69,6% dintre aceștia. Rezultatele studiului confirmă faptul că tinerii care vizitează Băneasa Shopping City sunt în pas cu cele mai noi tendințe atât în ceea ce privește moda, cât și divertismentul și tehnologia. Mai mult, tabletele nu reprezintă doar un produs must-have, ci sunt utilizate în mod constant de către adolescenți. Peste jumătate (52,4%) au declarat că tableta este gadgetul pe care îl folosesc cel mai des, după smartphone, pentru a naviga pe web, a ține legătura cu prietenii, sau pentru a se juca, devansând camerele foto și consolele de jocuri în privința gradului de utilizare.

Tinerii au smartphone-uri achiziționate în ultimele 6 luni, alese în funcție de specificațiile tehnice, aspect și brand

Cu toate acestea, poziția fruntașă în ceea ce privește popularitatea este ocupată de smartphone, gadget deținut de către 97,6% dintre repondenți. Totodată, smartphone-ul este și gadgetul cu cea mai mare valoare sentimentală – întrebați care este gadgetul de care se simt cel mai atașați, 82,4% au ales această variantă de răspuns.

Cea mai mare parte a tinerilor vizitatori ai Băneasa Shopping City au în buzunar smartphone-uri noi: 35,2% dintre aceștia au declarat că l-au primit sau achiziționat în urmă cu mai puțin de 6 luni și 32,7% în urmă cu 6-11 luni. Numai 9,6% dintre repondenți au smartphone-uri mai vechi de 2 ani. În plus, aproape un sfert dintre tineri (23,5%) au primit primul telefon la o vârstă mai mică de 10 ani. Atunci când vine vorba despre alegerea unui smartphone, cele mai importante criterii sunt funcțiile, design-ul și brandul producătorului, recomandările apropiaților fiind un aspect de care țin cont într-o foarte mică măsură.

Deși smartphone-urile și tabletele sunt folosite tot mai mult pentru fotografiere, camerele foto se află încă în topul preferințelor. După smartphone-uri și tablete, acestea ocupă a treia poziție în ceea ce privește gradul de răspândire, fiind deținutede către 65,4% dintre adolescenți. În același timp, 16,5% dintre ei au declarat că este gadgetul pe care îl folosesc cel mai des.

91,2% dintre adolescenți folosesc gadgeturile pentru a se juca, fie că e vorba despre smartphone-uri, tablete, sau alte dispozitive. Astfel, foarte îndrăgite sunt și consolele de jocuri, situate pe locul al doilea în ceea ce privește valoarea sentimentală, fiind gadgetul preferat pentru 5,3% dintre repondenți. În același timp, acestea ocupă pe poziția a treia în ceea ce privește gradul de utilizare, cu 10,4% dintre răspunsuri.

Studiul intern a fost realizat cu ocazia weekendul tematic dedicat începerii vacanței de vară. Băneasa Shopping City s-a transformat între 21-24 iunie într-un spațiu dedicat tinerilor, care s-au putut bucura de o serie întreagă de activări ce au dat startul noii atitudini a sezonului cald, Cooltitude.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *