Xerox angajează peste 440 persoane în București și Iași Xerox angajează peste 440 persoane în București și Iași
Xerox își extinde prezența în România pentru a răspunde cât mai bine numărului tot mai mare de clienți europeni pe segmentul de externalizare a... Xerox angajează peste 440 persoane în București și Iași
student_itXerox își extinde prezența în România pentru a răspunde cât mai bine numărului tot mai mare de clienți europeni pe segmentul de externalizare a proceselor de afaceri (BPO), recrutând peste 440 de specialiști până la finalul anului, în birourile din București și Iași.

Campania de recrutare pentru noul său birou din București, aflat în clădirea Multigalaxy II din Nordul Capitalei, urmează să angajeze peste 140 de specialiști alături de cei 250 deja existenţi în primul birou al companiei – care este prezent pe piața locală încă din anul 1968 și este dedicat diviziei de echipamente, tehnologie și servicii de management al documentelor și flotelor de birou.

Profilurile pentru care recrutăm în momentul de față vizează atât tinerii fără experiență, cât și seniorii din domenii precum: servicii de resurse umane, IT, servicii financiare și de relații cu clienții”

Florentina Vasiliu, HR Manager, Xerox Business Services Romania

Cerințele pentru posturile deschise includ, pe lângă abilități tehnice specifice, și cunoașterea unei limbi străine, în special engleza, italiana sau germana.

În noiembrie 2012, Xerox anunța deschiderea noului său Centru de Servicii Partajate din Iași (XSSC), menționând crearea de 500 de noi locuri de muncă până la finalul lui 2013. Compania a recrutat deja 200 de specialiști pentru acest centru, urmărind să îşi atingă obiectivul de a completa echipa cu încă 300 de persoane până la sfârşitul anului.

Xerox și-a extins sfera de servicii BPO furnizate de cele două birouri pe care le are la Iași, axându-se pe servicii de: Customer Care, IT, financiar- contabile, marketing şi resurse umane. Compania își propune să atingă numărul de 1500 de angajați în Iaşi până la finalul lui 2013.

”Aceasta este o foarte bună oportunitate pentru tinerii vorbitori de limbi străine care dețin cunoștințe de utilizare a calculatorului și pentru profesioniștii cu experiență administrativă care își doresc mai mult de la cariera lor”, a adăugat Florentina Vasiliu. ”În momentul de față suntem în mod special interesați de vorbitori de limba germană pentru servicii de suport IT în noul nostru sediu din București”.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *