Hotelierii din România transformă băile în SPA-uri pentru a atrage tot mai mulţi turişti Hotelierii din România transformă băile în SPA-uri pentru a atrage tot mai mulţi turişti
Investitorii hotelieri din România cheltuie sume cuprinse între 10.000 şi 40.000 de euro pentru utilarea băilor cu lavoare, potrivit Kuma România, unul dintre principalii... Hotelierii din România transformă băile în SPA-uri pentru a atrage tot mai mulţi turişti
Kuma_2Investitorii hotelieri din România cheltuie sume cuprinse între 10.000 şi 40.000 de euro pentru utilarea băilor cu lavoare, potrivit Kuma România, unul dintre principalii producători autohtoni de lavoare, blaturi şi mobilier pentru băi şi bucătării sub brandurile Kuma şi  Nordline.

Hotelurile de 3, 4 şi 5 stele din România cu un număr de 40 – 60 de camere alocă sume importante pentru amenajare băilor, deoarece managerii au înţeles că turiştii se întorc doar dacă s-au simţit confortabil. Aşa că, din ce în ce mai mult, se pune accent pe amenajare adecvată cu ansambluri de lavoare generoase ce dispun de accesorii incluse şi detalii exclusiviste”

Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma România

Potrivit afirmaţiilor sale, dezvoltatorii hotelieri aleg produse cu un design deosebit care să ajute la diferenţierea locaţiei şi la atragerea de turişti. Astfel, băile din hoteluri oferă treptat confortul unor adevărate SPA-uri, fiind personalizate în funcţie de spaţiu şi în ton cu amenajarea întregii camere. Funcţionalitatea este un alt criteriu pe baza căreia hotelierii aleg lavoarele. Astfel, modelele cu blaturi generoase ce pot încorpora şi spaţii de depozitare sau rafturi port-prosop sunt cel mai des alese.

Aceeaşi tendinţă este observată şi în cazul restaurantelor, cafenelelor sau cluburilor. Amenajarea băilor capătă o importanţă sporită, iar produsele şi materialele alese sunt unele de top.

60% din afacerile Kuma pe plan local, realizate prin proiecte HoReCa

În acest moment, 60% din vânzările Kuma România pe plan local sunt realizate prin proiectele HoReCa, restul revenind celor de tip office building, comerciale sau clienţilor finali.

„Pentru anul în curs estimăm menţinerea cifrei de afaceri la acelaşti nivel ca şi anul trecut – 3 milioane de euro. Din totalul business-ului însă, 20% este realizat pe plan local, restul de 80% revenind exportului pe pieţe europene”, a mai spus Camelia Olesen.

Proiectele Kuma din ultimul an

În decursul ultimului an, Kuma a finalizat proiectele de amenajare a băilor în mai multe hoteluri din România, printre care se numără Hotel Privo de patru stele, din Târgu Mureş,  Hotel L’Art de patru stele, din Carei, şi Hotel Faleza de trei stele, din Galaţi. De asemenea, compania s-a implicat în dotarea băilor din peste 50 de cafenele, restaurante şi cluburi din întreaga ţară.

O contribuţie semnificativă în vânzările Kuma din ultimul an au avut-o şi proiectele pentru clădirile de birouri, printre care se află Willbroke Glass House Bucureşti, Tower Center Bucureşti, Lakeview Bucureşti, în aceste cazuri fiind alese, de asemenea, lavoare cu design deosebit şi cu multe boluri pe un singur blat.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *