Travel trends: shopping la Dubai Travel trends: shopping la Dubai
Extinderea masivă a Dubai Mall, cunoscut ca fiind cel mai mare centru comercial din lume, a demarat şi, odată cu ea, vine şi dorinţa... Travel trends: shopping la Dubai
dubai mall1Extinderea masivă a Dubai Mall, cunoscut ca fiind cel mai mare centru comercial din lume, a demarat şi, odată cu ea, vine şi dorinţa ca peste 100 de milioane de vizitatori să calce anual pragul acestuia.

Odată cu finalizarea acestei faze de extindere, cu circa 93.000 de metri pătraţi, portofoliul de branduri de lux al Dubai Mall va fi consolidat, odată cu acesta fiind crescută şi oferta de produse high-end pe care oraşul o pune la dispoziţia vizitatorilor.

“Extinderea Dubai Mall face parte din programul care va contura modul în care se va face turism în Dubai în 2020, program anunţat de Şeicul Mohammed bin Rashid Al-Maktoum, vipreşedintele Emiratelor Arabe Unite şi primul ministru şi conducătorul Dubaiului. Strategia noastră este de a crea noi experienţe de shopping şi lifestyle pentru turişti, măsuri importante pentru a asigura nivelul de creştere al oraşului şi consolidarea puterii economice a acestuia în viitor, în sectoare cheie precum turism şi ospitalitate sau retail. Această extindere va redefini sectorul de retail din Dubai, reafirmându-i poziţia de hub global pentru cele mai noi tendinţe în modă”, a declarat Mohamed Alabar, preşedintele Emaar Properties, dezvoltatorul Dubai Mall.

Potrivit acestuia, centrul comercial a înregistrat un trafic de 65 de milioane de vizitatori în 2012 şi un număr record de 20 de milioane de vizitatori numai în primele trei luni ale acestui an, cel mai mare trafic de până acum pentru un trimestru.

În timp ce noile adăugiri la portofoliul de branduri al Dubai Mall sunt implementate, vizitatorii se vor putea bucura în continuare de cele 1.200 de magazine existente, 200 de restaurante şi cafenele şi de paleta diversă de atracţii a mall-ului.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *