Peste 8 tone de fructe şi legume, distribuite copiilor din vârstnicilor din Roman şi Medgidia Peste 8 tone de fructe şi legume, distribuite copiilor din vârstnicilor din Roman şi Medgidia
Proiectul european „Creşterea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul grupurilor vulnerabile”, dezvoltat și implementat în România de către compania PRAIS Corporate Communications... Peste 8 tone de fructe şi legume, distribuite copiilor din vârstnicilor din Roman şi Medgidia
Afis Mai mult gust, mai multa savoareProiectul european „Creşterea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul grupurilor vulnerabile”, dezvoltat și implementat în România de către compania PRAIS Corporate Communications sub sloganul „Mai mult gust, mai multă savoare”, marchează cu succes finalul primului an de implementare.

Lunar, în orașele Roman și Medgidia, peste 680 de beneficiari din 3 categorii sociale: copii, persoane vârstnice şi femei însărcinate au fost angrenați în 200 de intervenții directe în cadrul cărora au fost distribuite 5,6 tone de fructe și 2,5 tone de legume.

Proiectul este o iniţiativă a Direcţiei Generale Sănătate şi Consumatori din cadrul Comisiei Europene – DG Sanco – și are ca obiectiv promovarea şi încurajarea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul categoriilor defavorizate și care se desfășoară în 3 țări: Slovacia, Bulgaria și România. În țara noastră, echipa PRAIS a angrenat în campanie 20 de parteneri locali: organizații non-guvernamentale și autorități locale din cele 2 orașe. Un studiu aprofundat al impactului acestor metodologii de informare și educare se face anual. La nivel european, proiectul este coordonat de către compania Babel Strategy & Communications.

„Datorită evaluării rezultatelor obținute în primul an, proiectul va continua în țara noastră pentru încă un an, până în iunie 2014, ceea ce reprezintă o mare reușită pentru noi toți. Echipa noastră va susține în continuare, cu dedicație această campanie, accesul la informare și educație pentru promovarea stilului de viață sănătos fiind o prioritate”, a declarat Silvia Bucur, Director General PRAIS Corporate Communications.

Beneficiarii au participat activ la 20 de caravane mobile cu demonstraţii de gătit, 186 de sesiuni lunare de gătit în cadrul cărora au preparat, alături de bucătari pricepuți, zeci de rețete folosind o mare varietate de legume și fructe de sezon.Activitate in scoli - Mai mult gust, mai multa savoare

Nutriționiștii au oferit celor prezenți informații privind calitățile nutritive ale legumelor și fructelor, beneficiile lor asupra sănătății, precum și modalități de a le integra în alimentația zilnică pentru a asigura constant o dietă echilibrată. După fiecare sesiune de gătit, toți beneficiarii au primit rețete tipărite, precum și fructe și legume proaspete.

PRAIS Corporate Communications a înfiinţat acum 10 ani Fundaţia PRAIS în cadrul căreia a dezvoltat 15 proiecte naţionale de CSR şi de marketing social dedicate unor cauze sociale majore, care au angrenat milioane de beneficiari, având ca obiective accesul la educaţie, informare şi cultură, promovarea stilului de viaţă sănătos, grija faţă de natură şi protecţia mediului –  modesta sa contribuţie la crearea unui alt fel de progres.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *