Fashion trends: fiţi în centrul atenţiei cu look-ul propus de Mathilde Fashion trends: fiţi în centrul atenţiei cu look-ul propus de Mathilde
În această vară, fie că mergem la birou, ieșim în oraș cu prietenii, participăm la evenimente sau plecăm în concediu, o garderobă adaptată ocaziei... Fashion trends: fiţi în centrul atenţiei cu look-ul propus de Mathilde
mathildeÎn această vară, fie că mergem la birou, ieșim în oraș cu prietenii, participăm la evenimente sau plecăm în concediu, o garderobă adaptată ocaziei ne face să ne simțim unice și speciale.

Specialiştii brandului românesc de modă Mathilde ne recomandă, pentru zilele în care mergem la birou, un look elegant, dar feminin, ce poate fi pus în valoare cu rochii din materiale comode, cu imprimeuri și inserții florale.

“Pentru serile în care ieșim în oraș sau participăm la evenimente speciale, putem opta pentru rochii lungi, din materiale vaporoase, completate cu detalii şic, precum brâuri care accentuează talia”, spun reprezentanţii Mathilde.

În acest sezon, vedete sunt și fustele din materiale precum brocartul, ideale pentru un look spectaculos. În ceea ce privește bluzele pe care le putem asorta la pantaloni sau fuste, designer-ul Mathilde recomandă atât tăieturile clasice, cât și inspirația din tradiția românească – volanele suprapuse, mânecile largi, inserțiile florale.

Citiţi mai multe despre Mathilde.

Produsele Mathilde sunt disponibile în magazinele din București (Bulevardul Nicolae Bălcescu, nr. 22), Baia Mare, Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa (Vama Veche), Iaşi şi Timişoara, precum și în reţeaua partenerilor din Bârlad, Brăila, Călăraşi, Câmpulung Moldovenesc, Galaţi, Ploieşti, Oneşti, Rădăuţi, Târgu Jiu, Tecuci, Zalău, dar şi online, pe www.mathilde.ro.

Brandul se adresează femeilor între 25 şi 45 de ani, cu venituri medii. Recent, compania a inaugurat primul magazine din Capitală în urma unei investiţii de circa 45.000 de euro. Lansată în 2004, compania Inex Style, cea care deţine brandul Mathilde, a înregistrat în ultimul an o cifră de afaceri de circa o jumătate de milion de euro. Pentru 2013, reprezentanţii companiei estimează o cifră de afaceri în jurul nivelului de 600.000-700.000 de euro, magazinul din Bucureşti urmând să aducă circa 10% din această sumă.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *