Travel Trends: Serviciile de turism ale viitorului se muta pe smartphone si tableta Travel Trends: Serviciile de turism ale viitorului se muta pe smartphone si tableta
Asistam la o modificare de la an la an a comportamentului de consum pentru serviciile turistice in Romania, ceea ce inseamna ca in viitorul... Travel Trends: Serviciile de turism ale viitorului se muta pe smartphone si tableta
Paravion_Artwork campanie educare OTAAsistam la o modificare de la an la an a comportamentului de consum pentru serviciile turistice in Romania, ceea ce inseamna ca in viitorul foarte apropiat romanii isi vor alege si vor rezerva tot ceea ce inseamna bilete de avion sau pachete de calatorie de pe smartphone sau tableta. Remus Visan, Managing Director Paravion Tour – www.paravion.ro sustine ca in 2012, in Romania s-au vandut circa 100.000 de bilete de avion, exclusiv prin intermediul agentiilor de online traveling (OTA), iar pana la finalul lui 2013 estimeaza o crestere de min. 15% a acestei piete.

In anticiparea acestei tendinte, primul site romanesc de servicii turistice si rezervari de bilete de avion online, Paravion.ro deruleaza, pe toata perioada lunii iunie 2013, o ampla campanie de comunicare care are ca obiectiv educarea publicului consumator in ceea ce priveste usurinta si siguranta accesarii serviciilor de rezervare de bilete de avion si de pachete de calatorie online.

Astfel, sub sloganul „Rezervi online si pleci airline”, Paravion comunica integrat intr-o serie de medii – intre care online, radio, OOH (out of home), tranzit media (metrou, RATB), utilizand in acelasi timp si activari BTL, campanii de blogging sau o serie de parteneriate neconventionale.

Remus Vi+čan, Paravion (1)Utilizarea unui portal de rezervari, de pe calculatorul personal sau de pe un device mobil precum tableta sau smartphone-ul personal, unde gasesti cea mai buna optiune de zbor, personalizata, dintre sute de oferte ale liniilor aeriene, actualizate in timp real, reprezinta un beneficiu direct pentru consumator, legat de timp si de costuri. Serviciile de turism ale viitorului, pe care dorim sa le transmitem prin campania pe care o derulam in luna iunie, se desfasoara fara intermediari sau costuri suplimentare, fara cozi la ghisee si un sistem de plata online, rapid si sigur. Acestea sunt caracteristicile care vor face diferenta pe piata serviciilor de turism inteligente, ale viitorului”

Remus Visan, Managing Director Paravion Tour

Paravion deruleaza in acest moment o serie de investitii in platforme de tehnologie menite sa faciliteze si mai mult accesul utilizatorilor la serviciile de online traveling. Investitiile vor fi anuntate in perioada urmatoare, odata cu finalizarea lor.

Paravion.ro este compania OTA (online travel agency) a grupului Happy Tour – proprietate a GED Capital si liderul pietei de turism din Romania.

In anul 2012, Paravion.ro a primit premiul pentru “Cel mai bun website de rezervari online din Romania” in cadrul celei de-a V-a editii a Galei Premiilor de Excelenta, Hotel Tourism & Leisure Investment Conference si s-a lansat pe piata turismului online din strainatate prin: Paravion.bg, Paravion.com.cy, Paravion.com.tr, Paravion.es, Paravion.it, Paravion.hu si Paravion.uk.com.

In anul 2013, Paravion.ro a primit sase trofee in cadrul Galei de premii eTravel Awards: doua premii intai, la categoriile Web Reservation System si Mobile Solutions, locul al doilea pentru Facebook Fan Pages si Newsletter si locul trei la sectiunile Facebook Applications si Others, pentru licitatiile Paravion.ro. Site-ul dispune de Call Center-ul Paravion.ro si de 45 de filtre de siguranta dezvoltate personalizat de catre PayU.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *