Ericsson atinge pragul de 1 miliard de abonați pentru soluțiile de managed services Ericsson atinge pragul de 1 miliard de abonați pentru soluțiile de managed services
Într-o societate din ce în ce mai conectată, numărul tot mai mare de dispozitive apărute pe piață va folosi conexiuni broadband pentru a livra... Ericsson atinge pragul de 1 miliard de abonați pentru soluțiile de managed services
EricssonÎntr-o societate din ce în ce mai conectată, numărul tot mai mare de dispozitive apărute pe piață va folosi conexiuni broadband pentru a livra o multitudine de servicii multimedia oriunde, oricând. În același timp, va fi nevoie de soluții de rețea tot mai avansate pentru a acoperi nevoile de performanță ale operatorilor.

În calitate de principal furnizor de tehnologie și servicii pentru telecomunicații, Ericsson, unul dintre cei mai importanţi furnizori de tehnologie şi servicii de comunicaţii din lume, a inovat în materie de managed services și continuă să fie cel mai important jucător de pe această piață. Cu peste 15 ani de experiență în gestionarea rețelelor multi-vendor sau multi-tehnologie, Ericsson are capacitatea de a livra managed services pentru mai mulți operatori cu ajutorul Centrelor Globale de Servicii și soluțiilor de gestionare ale operațiunilor din teren.

În epoca 3G/4G, operatorii își aleg furnizori externi pentru a administra noile tehnologii și pentru a le optimiza pe cele vechi. De asemenea, aceștia trebuie să găsească noi metode pentru a îmbunătăți experiența finală a utilizatorilor, dar și pentru a inova la nivel de business. în acest sens, Ericsson a dezvoltat modelul Experience Centric Managed Services (servicii de managed services centrate pe experiență), care le oferă acestora optimizare continuă, timp redus de implementare de servicii noi pentru utilizatori, acces la expertiză tehnică. Rezultatul este un utilizator final satisfacut, o rată mai mică de dezabonare, venituri mai mari per utilizator și operațiuni eficiente din punct de vedere al costurilor.

De asemenea, Ericsson a investit peste 1 miliard de dolari în dispozitive, metode și procese pentru livrarea de servicii și a deschis Centre Globale de Servicii în România, Mexic, India și China, ce oferă managed services de la distanță pentru numeroase rețele din toată lumea.

Portofoliul companiei include servicii, software şi infrastructură IT&C pentru operatori telecom, precum şi pentru alte industrii. În acest moment, reţelele Ericsson susţin peste 40% din traficul mobil din toată lumea şi deservesc, împreună, peste 2,5 miliarde de abonaţi.

Ericsson este prezent în 180 de ţări şi numără peste 110.000 de angajaţi la nivel mondial. Fondată în 1876, compania are sediul în Stockholm, Suedia. În 2011, compania a înregistrat venituri în valoare totală de 33,8 miliarde de dolari (227,8 miliarde coroane suedeze). Ericsson este listată la Bursa Nordică OMX din Stockolm şi pe NASDAQ din New York.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *