Xerox, lider mondial în managementul documentelor, conform Quocirca Xerox, lider mondial în managementul documentelor, conform Quocirca
Xerox a fost poziţionată ca lider mondial pe segmentul serviciilor de management al documentelor în noul raport Quocirca, pentru dezvoltarea şi investiţia continuă în... Xerox, lider mondial în managementul documentelor, conform Quocirca
xerox-logoXerox a fost poziţionată ca lider mondial pe segmentul serviciilor de management al documentelor în noul raport Quocirca, pentru dezvoltarea şi investiţia continuă în platforma sa de servicii de imprimare, pentru larga sa acoperire geografică şi pentru amploarea şi consistenţa ofertelor sale într-o piaţă competitivă.

Raportul – care oferă o evaluare independentă a furnizorilor de servicii de imprimare – arată o piaţă matură, in care trei sferturi din marile companii (cu peste 10.000 de angajaţi) şi 41% dintre organizaţiile medii folosesc servicii de imprimare de peste trei ani. Având în vedere că multe organizaţii intră acum în al doilea sau al treilea contract de servicii de imprimare, raportul recunoaşte expertiza Xerox în servicii de management al documentelor şi apreciază capacitatea sa de a se adapta şi de a-şi extinde ofertele, pentru a răspunde cerinţelor clienţilor aflate în continuă schimbare.

“Xerox s-a remarcat prin ofertele sale, cu acoperire extinsă, pentru mediile de birou, mobile, de producţie şi neconvenţionale, spune Louella Fernandes principal analyst, Quocirca. “Xerox continuă să facă investiţii relevante, cu noi instrumente de evaluare şi raportare, care să le ofere clienţilor analize predictive, pentru a-şi simplifica activităţile de imprimare şi a obţine reduceri de costuri şi o productivitate mai mare.”

“Xerox continuă să extindă beneficiile serviciilor de management al documentelor prin noi soluţii şi servicii pentru accesarea datelor şi a conţinutului”, spune Mike Feldman, senior vice president, Xerox Global Document Outsourcing and Managed Print Services. ”Ridicăm ştacheta, integrând ceea ce am învăţat din mediul de imprimare în strategiile de management al conţinutului şi automatizarea proceselor de business, astfel încât clienţii să beneficieze de moduri de lucru inteligente, reduceri de timp şi costuri.”

Ca lider global pe segmentul serviciilor de management al documentelor, Xerox lucrează cu companii de toate mărimile, simplificându-le modul de lucru cu documentele – astfel, angajaţii alocă mai puţin timp activităţilor legate de documente şi mai mult timp activităţilor principale de business. Xerox integrează serviciile de imprimare în infrastructura IT pentru a ajuta la organizarea inteligentă a informaţiei – atât din surse electronice, cât şi fizice. Compania a fost numită lider mondial pe segmentul serviciilor de management al documentelor raportat la cota de piaţă1 în raportul Gartner, Inc. – Leaders Quadrant in the 2011 Magic Quadrant for Managed Print Services Worldwide2; a fost recunoscută ca lider în raportul IDC3 privind MPS şi serviciile de imprimare de bază, pentru intervalul 2012-2015 şi în raportul IDC4 MarketScape din 2011. Totodată, Xerox a obţinut o poziţie de top şi în raportul5 Forrester Wave privind  serviciile de management al documentelor din 2012.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *