Antonia, Smiley şi Târgul de nunți, o combinaţie de succes Antonia, Smiley şi Târgul de nunți, o combinaţie de succes
Antonia, Smiley, Târgul de nunți sau competiţiile de drift cresc cu 60-70% traficul de vizitatori din parcurile comerciale. Prezentările de modă realizate de Cătălin... Antonia, Smiley şi Târgul de nunți, o combinaţie de succes
Eveniment Shopping City SuceavaAntonia, Smiley, Târgul de nunți sau competiţiile de drift cresc cu 60-70% traficul de vizitatori din parcurile comerciale. Prezentările de modă realizate de Cătălin Botezatu sporesc în medie vânzările retailerilor cu cca 30%.

Dintre evenimentele organizate de către centrele comerciale pentru creşterea traficului de vizitatori şi a vânzărilor retailerilor din locaţiile respective, concertele şi competiţiile auto aduc cele mai bune rezultate, arată o analiză realizată de fondul britanic de investiţii Argo Real Estate Opportunities Fund (ARGO), unul dintre cei mai mari proprietari de parcuri de retail din România.

Concertele generează o creştere semnificativă a traficului, respectiv de 50%-70%, transpusă în vânzările în medie cu 30-50% mai mari pe care le realizează retailerii prezenţi în acele centre comerciale.

 “Dacă însă un concert este însoţit de o “noapte de reduceri” sau un târg (de exemplu, la unul dintre centrele noastre am organizat un concert Antonia pe parcursul unui Târg de nunţi), atunci efectul este maximizat”, a arătat Graham Kilbane, COO ARGO.

Concertele Smiley, susţinute în acest an în mai multe dintre parcurile comerciale deţinute de ARGO, au generat o creştere cu 50- 70% a traficului faţă de o zi de weekend obişnuită; vânzările retailerilor au crescut cu procente diferite în funcţie de specificul fiecăruia, maximele fiind în cafenele.

“O prezentare de modă cu un designer faimos are rezultate asemănătoare. În martie, de exemplu, la prezentarea susţinută de Cătălin Botezatu într-unul dintre parcurile noastre comerciale, traficul a fost cu 50% mai mare, iar vânzările au crescut în medie cu 30% pentru retailerii din locaţie”, a precizat Graham Kilbane.

Competiţiile auto sunt, de asemenea, reţete de succes pentru centrele comerciale. Campionatul Naţional de Drift, găzduit inclusiv în locaţii ARGO (o rundă având o durată de două zile), a condus, la rândul său, la un trafic cu 60- 70% mai mare faţă de un weekend obişnuit. “Vânzările au crescut cu 80- 100% în ceea ce priveşte locaţiile de food sau cafenele, cu cca 20% pe parte de hypermarket şi cu până la 30% în restul magazinelor”, a arătat Graham Kilbane.

Unele târguri şi expoziţii se bucură, de asemenea, de mare interes din partea publicului, locuitorii oraşelor venind în număr mare să le viziteze. Astfel, Târgul Internaţional de Agricultură, Expoziţia Naţională Chinologică şi Târgul de Nunţi sunt evenimente care se desfăşoară pe parcursul a 2 sau 3 zile, generând creşteri ale traficului de până la 40%-60%, îndeosebi în ultima lor zi. De exemplu, anul acesta, Expoziţia Chinologică găzduită de către Shopping City Suceava a condus la un trafic cu 45% mai mare în medie, cu variaţii între zona de food (unde numărul de vizitatori aproape s-a dublat) şi magazine (trafic cu până la 25% mai mare).

Evenimentele tematice de Valentine’s Day şi Halloween, diferitele competiţii sportive şi proiectele pentru copii sunt, de asemenea, îndrăgite de public. Ca promoţii şi campanii de vânzări, în ultimii ani cel mai bine au evoluat cele cu premii instant- “Roata Norocului”, tichetele răzuibile etc.

“Foarte curând centrele comerciale din întreaga ţară vor trebui să introducă noi concepte de evenimente combinate cu diferite tipuri de promoţii. În afară de cele descrise anterior ca având succes în atragerea publicului vizitator în parcurile comerciale şi mall-uri, trebuie spus că interesul faţă de alte tipuri de acţiuni este în scădere, din motive diferite, în această categorie intrând Târgurile imobiliare (din cauze evidente ce ţin de piaţa de profil), cele de antichităţi (întrucât colecţionarii nu scot pe piaţă obiecte noi, iar marfa este aproximativ aceeaşi la fiecare ediţie) etc. În ceea ce priveşte retailerii, cei mai câştigaţi vor fi cei care îşi vor creşte gradul de implicare în promoţiile creative care trebuie să însoţească fiecare eveniment, “dirijând” astfel cât mai mult către ei traficul suplimentar de vizitatori”, a precizat Graham Kilbane.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *