Anul 2013 are o semnificatie aparte pentru Profi Print, implinindu-se 10 ani de la debutul sau pe piata productiei publicitare. Modelul de business implementat...
profi printAnul 2013 are o semnificatie aparte pentru Profi Print, implinindu-se 10 ani de la debutul sau pe piata productiei publicitare. Modelul de business implementat de Adrian Profir s-a dovedit a fi unul de succes si durabil.

Adrian_Profir_fotoAcum 10 ani nu ma gandeam atat de departe. Am pornit intr-o piata destul de diferita de cea de acum, in care nu existau foarte multe companii specializate in productie publicitara care sa poata oferi servicii complete si sa se remarce prin inovatie, prin solutii. Provocarile au devenit din ce in ce mai mari de-a lungul timpului, precum si exigentele clientilor.”,

Adrian Profir, director general Profi Print.

Profi Print ofera intreaga gama de produse customizate pentru comunicare vizuala de outdoor si indoor pentru o seama de clienti importanti: Tuborg, Lidl, Holcim, Lafarge, Romstal, BRD, PROCREDIT, Tiriac Auto,B&B, Fabryo, Cotnari, Tarom, Policolor, Banca Romaneasca, Raiffeisen Bank,  Auto-Soft, L’Oreal,  Avia Motors si altii.

Cred ca ceea ce a contribuit la rezistenta noastra pe piata a fost capacitatea de a intui necesitatile clientilor si de a le oferi posibilitati multiple. De la comenzi unicat si pana la campanii publicitare la nivel national, echipa noastra sustine proiectele cu profesionalism, asigurand totodata consultanta si suport. Am pus mereu accent pe echipa, cautand oameni pasionati si seriosi, care nu dau inapoi la proiectele complicate, ci le cauta.”, explica Adrian Profir. “Analizam minutios toate etapele proiectului si tinem cont de opiniile clientilor nostri, construind relatii indelungate bazate pe incredere, informare si preturi corecte. Produsele realizate de noi se vad peste tot si reprezinta cartea noastra de vizita”, adauga acesta.

Expertiza companiei acopera zona de print indoor si outdoor, print digital textile, decorari, inscriptionari auto, prelate pentru camioane, displayuri si POSM-uri, firme luminoase, litere volumetrice, amenajari standuri expozitionale, grafica si DTP.  Serviciile de calitate determina sustinerea de campanii la nivel national, atat pe partea de productie, cat si de instalare. Profi Print detine echipamente de mare viteza, de ultima generatie dar si toata gama de print digital de mari dimensiuni, de la imprimare pe materiale in rola si placi, pana la textile imprimate prin sublimare.

Adrian Profir /INTREBARE – RASPUNS

1.            Cum a fost si nu va mai fi piata de productie publicitara din Romania?

A fost buna din punct de vedere al cererii si al pretului si nu cred ca va mai fi ca in anii trecuti prea curand.

2.            Cum sunt clientii acum fata de anii de dinaintea crizei?

   Clientii sunt mult mai atenti si precauti cu privire la bugete.

3.            Cum se pozitioneaza compania dvs pe piata?

Suntem pozitionati destul de bine fata de anii precedenti datorita investitiilor in echipamente de viteza si calitate.

4.            Care este cifra de afaceri & profitul Profi Print? Si ce ne puteti spune despre echipa dvs?

Cifra de afaceri a companiei pe anul trecut a fost in jur de 1 milion de euro brut.

Avem o echipa tanara,dinamica  cu o experienta de 10 ani in domeniu cu un departament de vanzari in Bucuresti, iar partea de productie in Branesti – Ilfov, unde detinem propria hala de productie si depozitare pe un domeniu de 5000 mp si hala de productie de 2000mp echipata la standarde europene.

5.            Ce cifra de afaceri estimati pentru anul acesta?

Anul acesta estimam o usoara crestere cu 10 -15 %

6.            Ce profit net preconizati pentru 2013?

Nu am preconizat inca un profit. Normal ca ne dorim o crestere de 10-15 % fata de anul precedent.

7.            Care sunt serviciile care aduc cele mai mari venituri companiei?

Serviciile care aduc cele mai mari venituri comapaniei sunt productiile Outdoor ,POSM, Prelatele de tir si camion, decorarile spatiilor comerciale.

8.            Care sunt planurile Profi Print pentru acest an?

Achizitionarea a 2 utilaje de print si finalizarea constructie si extinderii halei de productie cu inca 1000 mp.

9.        Cum priviti evolutia pietei de profil avand in sapate o experienta de 10 ani? Cum apreciati modificarile, care a fost strategia adoptata pentru a rezista in acest climat impus de criza economica si de reducerea bugetelor de publicitate?

Evolutie exista, iar experienta noastra isi spune cuvantul . Dar si criza economica, reducerea bugetelor alocate publicitatii si concurenta pe segmentul Outdoor ne face sa luptam din greu pentru a avea rezultate pozitive.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *