Studiu: 98% dintre brandurile britanice de lux văd o provocare în atragerea clienţilor tineri Studiu: 98% dintre brandurile britanice de lux văd o provocare în atragerea clienţilor tineri
Inovaţia digitală este una dintre priorităţile principale ale brandurilor de lux din Marea Britanie potrivit studiului UK Luxury Benchmark. Astfel, în opinia giganţilor britanici,... Studiu: 98% dintre brandurile britanice de lux văd o provocare în atragerea clienţilor tineri
harrodsInovaţia digitală este una dintre priorităţile principale ale brandurilor de lux din Marea Britanie potrivit studiului UK Luxury Benchmark.

Astfel, în opinia giganţilor britanici, industria luxului trebuie să ţină pasul cu dezvoltarea industriei digitale pentru a reuşi să atragă clienţi din noua generaţie.

Potrivit studiului, 83% dintre branduri aşteaptă o creştere a încasărilor pentru acest an, industria de lux din Marea Britanie anticipând un plus de 12 procente până la finalul lui 2013, până la nivelul de 11,5 miliarde de dolari. Totodată, oficialii companiilor de profil plănuiesc să se focuseze pe inovaţie, combinând valorile tradiţionale cu cerinţele noii generaţii de consumatori.

În opinia specialiştilor de profil, sectorul de lux din Marea Britanie şi-ar putea dubla valoarea în următorii cinci ani, de la 10,2 miliarde de dolari în 2012, la circa 19 miliarde de dolari în 2017.

Pentru a ţine pasul cu tendinţele pieţelor complementare, studiul relevă faptul că în 2012, companiile din domeniu şi-au direcţionat investiţiile către segmentele de e-commerce şi social media. De exemplu, legendarul magazin Harrods a realizat o campanie menită să sporească procentul consumatorilor de e-commerce, “Opening Night” – un eveniment de shopping virtual care a marcat lansarea sezonului de vară.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *