UPC România, venituri și clienți în creștere în T1 2013 UPC România, venituri și clienți în creștere în T1 2013
Ĩn primul trimestru al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de 34,6 milioane USD, ceea ce reprezintã o creştere cu 3,7% faţã de... UPC România, venituri și clienți în creștere în T1 2013
upc_corporate_1Ĩn primul trimestru al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de 34,6 milioane USD, ceea ce reprezintã o creştere cu 3,7% faţã de 33,4 milioane USD în trimestrul I al anului trecut. Ĩn lei, veniturile companiei în T1 2013 sunt de peste 115 milioane RON, comparativ cu aproape 111 milioane RON în T1 2012. În trimestrul I 2013, UPC România a înregistrat creşteri pe segmentele de business în care activează – televiziune digitală şi prin satelit (DTH), Internet şi telefonie fixă.

UPC România a înregistrat şi în trimestrul I 2012 o creştere a bazei de abonaţi (RGU). Faţã de trimestrul anterior, compania are 16.300 noi abonamente, ceea ce face ca baza totalã de RGU sã fie, la 31 martie 2013, de 1.750.200 abonamente. Creşterea anualã a numãrului de RGU este de aproape 7%: UPC a adãugat 112.800 abonamente comparativ cu trimestrul I al anului trecut.

La 31 martie 2013, UPC România are un numãr total de 1.169.600 clienţi. Astfel, baza de clienţi a companiei a crescut în ultimul an, compania câştigând 23.500 noi clienţi.

Am început anul 2013 cu rezultate bune şi recent am lansat o nouã ofertã de servicii digitale, în cadrul campaniei  Descoperã ceva extraordinar în fiecare zi.  Vom continua şi în 2013 sã ne concentrãm pe extinderea ariei de acoperire cu servicii de Internet Fiber Power 150Mbps şi vom adãuga în portofoliu noi aplicaţii interactive”

Severina Pascu, CEO UPC România.

Ĩn T1 2013, segmentul de televiziune digitală a contribuit cu 11.500 noi abonamente, o creştere cu 2,7% faţã de trimestrul anterior. Numãrul total de clienţi de televiziune digitalã ajunge astfel la 435.100,ceea ce depãşeşte numãrul de abonaţi la serviciul analogic. Faţã de aceeaşi perioadã a anului trecut, UPC a înregistrat o creştere cu 16% a numãrului de clienţi de televiziune digitalã. UPC este, în continuare, lider pe segmentul de televiziune, oferind cea mai extinsã grilã digitalã prin cablu, cele mai multe canale HD prin cablu (21, prin recentele lansãri ale Travel Channel HD şi Viasat Nature / History), cea mai extinsã grilã de canale documentare (22) şi singurul operator care poate oferi abonaţilor conţinut 3D.  Numãrul de abonaţi HD ai UPC România este de apoximativ 50.000 la sfârşitul lunii martie 2013.

Cu o creştere constantã în ultimii ani s-a evidenţiat şi televiziunea prin satelit (DTH), numãrul de clienţi pe acest segment ajungând la sfârşitul trimestrului I 2013 la 319.800.

Pe segmentul de Internet, unde UPC oferã cele mai mari viteze de download de pe piaţã, de pânã la 150 Mbps. Ĩn trimestrul I, compania a câştigat 10.200 abonamente, raportând o creştere de 3,1% faţã de trimestrul anterior şi de 15,6% faţã de acceaşi perioadã a anului trecut. La 31 martie 2013, UPC România are 343.200 abonamente de internet. UPC oferã servicii de Internet Fiber Power de mare vitezã * cãtre peste 150.000 de clienţi, reprezentând 45% din totalul clienţilor de internet. De asemenea, aproximativ 98.000 de clienţi sunt abonaţi şi la soluţia de Internet wireless.

Creşteri se observă şi pe segmentul de telefonie fixă, unde, raportat la T4 2012, în primul trimestru al anului 2013 UPC a înregistrat o creştere de peste 6,1% a numărului de clienţi, în prezent 242.800 de abonaţi beneficiind de serviciile de telefonie ale UPC. Comparativ cu primul trimestru al anului 2012, creşterea pe segmentul de voce a fost de peste 21%.

* Internet Fiber Power de 60 Mbps, 100 Mbps, 120 Mbps şi 150 Mbps

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *