Sodexo: 27% din vânzările de coșuri cadou se realizează de Paști Sodexo: 27% din vânzările de coșuri cadou se realizează de Paști
Aproximativ 27% din vânzările de coșuri cadou sunt realizate în preajma Sărbătorilor de Paști. Valoarea medie a unui coș cadou este, în medie, de... Sodexo: 27% din vânzările de coșuri cadou se realizează de Paști
Pak Primavara 2013Aproximativ 27% din vânzările de coșuri cadou sunt realizate în preajma Sărbătorilor de Paști. Valoarea medie a unui coș cadou este, în medie, de 75 RON/angajat și de 300 RON/partener. Pentru companii, coșurile cadou sunt 100% deductibile și neimpozabile, iar pentru angajați sunt scutite de plata impozitului pe venit, în limitele prevăzute de Codul Fiscal, susín cei de la Sodexo.

Compania Sodexo Soluții pentru Motivare, jucător de top pe piaţa românească a soluțiilor de motivare B2B, a identificat principalele tendințe de utilizare a coșurilor cadou pe piața din România.

Firmele care își recompensează angajații și partenerii de afaceri folosind coșurile cadou optează, în majoritatea cazurilor, pentru o valoare medie de 75 de lei/angajat și pentru o valoare medie de 300 de lei/partener.

Cum se împart vânzările?

Jean Istasse_Director General_SodexoCoșurile cu valoare mai mare se oferă de obicei managerilor de top din companiile care colaborează cu clienții noștri. Din analizele Sodexo a rezultat faptul că există un segment de clienți pentru fiecare coș de cadou și gamă de preț”

Jean Istasse, Director General al Sodexo Soluții pentru Motivare.

În 2012, compania Sodexo Soluții pentru Motivare a înregistrat o creștere de 44% a încasărilor aferente segmentului de produse Cadou Pak, comparativ cu anul 2011. Pentru companii, coșurile cadou sunt 100% deductibile și neimpozabile în măsura în care valoarea cadoului oferit fiecărei persoane nu depăşeşte 150 de lei.

Ponderea vanzarilor cosurilor cadou cu ocazia principalelor evenimente din anul 2012Sodexo estimează ca 68% din cererea pentru coșurile cadou este asigurată în perioada Sărbătorilor de iarnă și peste un sfert dintre acestea – în apropierea Sărbătorilor Paștelui (conform infograficului atașat Ponderea vânzărilor de coșuri cadou cu ocazia principalelor evenimente din anul 2012). Un procent în creștere este cel al vânzărilor coșurilor cadou cu alte ocazii, precum zilele de 1 și 8 Martie, care generează 5% din vânzările totale.

„Coșurile cadou sunt o soluție la care apelează tot mai multe companii din majoritatea domeniilor de activitate de pe piața muncii, datorită avantajelor pe care le oferă. Pe acest segment, avem clienți importanți atât din zona de servicii (marketing, resurse umane), cât și din cea de producție (auto, FMCG)”, mai spune Jean Istasse.

Dulciurile premium, nelipsite din coșurile cadou

Conținutul coșurilor cadou diferă în funcție de cerințele clienților, însă un element nelipsit îl reprezintă dulciurile premium. „Din această categorie fac parte pralinele, ciocolata, inclusiv diverse figurine în funcție de evenimentul sărbătorit, biscuiții dulci, dar înregistrăm o preferință în creștere și pentru produse de panificație de tipul panettone sau cozonac”, exemplifică Jean Istasse.

Coșurile de cadou Cadou Pak pot fi personalizate cu mesaje speciale, stickere și cărți de vizită, iar produsele sunt livrate direct la sediul firmei în cel mult 5 zile lucrătoare în București și în toată țara. Sodexo poate livra coșurile de cadou integral la o adresă sau către mai mulți destinatari.

În România, dăruirea coșurilor cadou este o tradiție veche, însă oferta pe acest segment de piață s-a dezvoltat cu precădere în ultimii 10 ani. Una dintre tendințele actuale ale dezvoltării acestui segment de produse este suplimentarea conținutului coșurilor cadou cu tichete cadou.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *