„Depozitul de Bere”, magnet pentru fanii Bergenbier „Depozitul de Bere”, magnet pentru fanii Bergenbier
Aplicația de Facebook Depozitul de Bere pentru Bergenbier, parte din campania „Prietenia are nevoie de lucruri durabile”, dezvoltata de iLeo își propunea să promoveze... „Depozitul de Bere”, magnet pentru fanii Bergenbier
Depozitul de Bere Bergenbier 1Aplicația de Facebook Depozitul de Bere pentru Bergenbier, parte din campania „Prietenia are nevoie de lucruri durabile”, dezvoltata de iLeo își propunea să promoveze noua inovație Bergenbier: noul PET care oferă consumatorilor 45% mai multă protecție și păstrează prospețimea berii pentru mai mult timp.

Aplicația invită fanii Bergenbier, împreună cu prietenii lor, într-un depozit virtual – Depozitul de Bere Bergenbier, pentru a fi primii care își rezervă și câștigă baxurile de PET. În fiecare săptămână, mii de grupuri de prieteni au participat la o nouă probă interactivă alături de prietenii lor.

Pe toată perioada campaniei, numărul fanilor paginii Bergenbier România a ajuns la 250.000 de fani, iar în aplicația de Facebook s-au creat peste 7.000 de grupuri de prieteni care au realizat peste 33.000 de participări la probele săptămânale. Mulți dintre ei au participat din prima până la cea de-a opta săptămână, iar în proba finală au încărcat poze cu produsul cumpărat, așadar au făcut și dovada cumpărării produsului.

„Cu această aplicație am demonstrat faptul că o mecanică smart (secretul constând într-un input mic din partea utilizatorilor urmat de un output spectaculos oferit de brand) îți poate dubla numărul de oameni atinți prin media. Fanii din aplicație au trimis de-a lungul celor 8 săptămâni peste 53.000 de invitații către prietenii lor, în condițiile în care premiile au constat în produsul pe care îl promovam – PET-ul Bergenbier (versus alte campanii cu bugete de premii echivalente cu bugetul de media).” a declarat Alexandra Trofin, Brand Communication Manager iLeo.

Aplicația „Depozitul de Bere” face parte din campania „Prietenia are nevoie de lucruri care contează”, semnată Leo Burnett & Target. Desfășurată în perioada 8 martie – 30 aprilie, campania adaugă încă o nuanță în tonul comunicării brandului al carui slogan „Prietenii știu de ce” a intrat deja în limbajul consumatorilor de foarte mulți ani. Pe lângă componentă de online, campania cuprinde execuții TV și materiale clasice la punctele de vânzare.

Echipa iLeo care a contribuit la realizarea aplicației este formată din: Alexandra Trofin – Brand Communication Manager, Paul Cioc – Copywriter, Elena Ristariu – Art Director, Robert Diaconeasa – Flash Developer, Sorin Paraschiv – Flash Developer și Tiberiu Trandaburu – PHP & Mysql Developer.

Din partea Bergenbier s-au implicat în proiect Mihai Mihaescu – Jr. Brand Manager  Bergenbier și Radu Dumitrescu – Brand Manager Bergenbier.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *