Brandul românesc de fashion Mathilde, unul dintre jucătorii medii de pe piaţa locală de profil, extinde reţeaua de magazine din ţară, inaugurând prima reprezentanţă...
mathildeBrandul românesc de fashion Mathilde, unul dintre jucătorii medii de pe piaţa locală de profil, extinde reţeaua de magazine din ţară, inaugurând prima reprezentanţă din Bucureşti în urma unei investiţii de 45.000 de euro.

Razvan_Ghesea_MathildeDupă 9 ani de experienţă, timp în care am îmbrăcat frumos şi autentic româncele cu personalitate din toată ţara, facem un pas în faţă în strategia de business, investind în comerţul stradal din Bucureşti. Am ales în 2013 cea mai mare piaţă a fashion-ului din ţară pentru că am ajuns la maturitatea evoluţiei brandului, iar creşterea organică a business-ului ne permite să privim viitorul cu optimism”

Răzvan Gheşea, director Mathilde şi unul dintre proprietarii brandului cu sediul în Braşov.

Deschis pe bulevardul Nicolae Bălcescu, magazinul Mathilde dispune de o suprafaţă de 60 de metri pătraţi şi are 5 angajaţi. Conform lui Gheşea, compania tatonează piaţa din Bucureşti de aproximativ 3 ani.

Potrivit reprezentanţilor Mathilde, brandul se adresează femeilor între 25 şi 45 de ani, cu venituri medii. “Avem clienţi din mediul de business, din cel artistic dar si din instituţiile publice sau din învăţământ”, a mai spus Gheşea. Potrivit acestuia, brandul a fost creat ca o alternativă 100% românească la produsele şi brandurile din import.

În prezent, reţeaua Mathilde numără şapte magazine la nivel local, brandul fiind prezent în Baia Mare, Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa (Vama Veche), Iaşi şi Timişoara, cu magazine administrate de reprezentanţii brandului. În plus, brandul Mathilde este disponibil în reţeaua partenerilor din Bârlad, Brăila, Călăraşi, Câmpulung Moldovenesc, Galaţi, Ploieşti, Oneşti, Rădăuţi, Târgu Jiu, Tecuci, Zalău. Totodată, locaţia din Bucureşti reprezintă al treilea mgazin stradal al companiei.

“Nu suntem neapărat un brand de mall, însă ne orientăm spre oportunităţi”, a precizat managerul Mathilde. Potrivit acestuia, până la finalul acestui an, reţelei existente i se va adăuga cel puţin un nou magazin în Bucureşti – proprietarii brandului sunt în discuţii cu repezentanţii mall-urilor Băneasa şi AFI Cotroceni -, precum şi un magazin în Constanţa.

Lansată în 2004, compania Inex Style, cea care deţine brandul Mathilde, a înregistrat în ultimul an o cifră de afaceri de circa o jumătate de milion de euro. Pentru 2013, reprezentanţii companiei estimează o cifră de afaceri în jurul nivelului de 600.000-700.000 de euro, magazinul din Bucureşti urmând să aducă circa 10% din această sumă. Totodată, aceştia vizează ca investiţia să fie amortizată în decurs de 3 ani. Gheşea nu exclude extinderea reţelei şi în afara graniţelor imediat după extinderea capacităţii de producţie şi rezolvarea unor probleme de logistică.

Tendinţa sezonului: broderiile manuale, foarte feminine, cu look natural

Obiectele vestimentare prezente în noul magazin fac parte din colecţia de primavară-vară Mathilde, inspirată de tendinţele sezonului şi personalizată în stilul inconfundabil al brandului. Astfel, femeile interesate să obţină look-ul care se distinge în mulţime vor întâlni în magazinul din Bucureşti haine potrivite personalităţilor autentice, naturale.

Colecţia actuală Mathilde se diferenţiază prin feminitatea urbană a hainelor şi calitatea deosebită a materialor utilizate: broderii manuale, tafta, fâş, care oferă volum şi accente unice. Rochiile cu tăietură în talie sau volum în partea de jos sunt vedetele acestui sezon.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *