Legendarul Vinarom revine sub o nouă imagine creată de Storience Legendarul Vinarom revine sub o nouă imagine creată de Storience
Agenția de branding Storience a redesenat eticheta unuia dintre cele mai cunoscute produse românești pre-decembriste: vopseaua lavabilă Vinarom, produsă de Policolor. Utilizată pe scară... Legendarul Vinarom revine sub o nouă imagine creată de Storience
Vinarom_Storience 5_lowAgenția de branding Storience a redesenat eticheta unuia dintre cele mai cunoscute produse românești pre-decembriste: vopseaua lavabilă Vinarom, produsă de Policolor.

Utilizată pe scară largă în industrie și bricolaj încă de la începutul anilor 1970, vopseaua lavabilă Vinarom are astăzi o formulă îmbunătățită. Produsul este ideal pentru renovarea și igienizarea rapidă a oricăror spații, asigurând un grad ridicat de alb.

„Rar ai ocazia să pui umărul la reîntoarcerea unui brand al cărui nume a devenit un cuvânt uzual, prezent pe buzele oamenilor obișnuiți, care-l folosesc pentru întreaga categorie de produse din care face parte. Este un nume cum sunt Xerox și Frigidaire, dar născut și crescut aici, printre gardurile de la țară și prin cartierele din orașele noastre”, spune Ștefan Liuțe, director de strategie în cadrul Storience.

Echipa Storience care a lucrat la acest proiect este alcătuită din Andrei Robu (Direcție creativă), Adriana Liuțe, Ștefan Liuțe (Direcție creativă şi Copywriting), alături de Andrei Robu şi Dan Dulău (Design).

Policolor operează pe piața din România din 1965, are peste 20 de distribuitori în România şi produse prezente în peste 2000 de  magazine de retail tradiţional  şi în marile reţele de bricolaj din România. Compania dispune în prezent de o reţea de 6 magazine proprii în Bucureşti, Constanţa, şi Timişoara. Grupul Policolor – Orgachim operează două mari unităţi de producţie: Policolor România şi Orgachim Bulgaria şi este liderul regional în domeniul tehnologiei vopselelor şi lacurilor în zona Sud-Est Europeană.

„Noul design Vinarom creat de Storience reflectă cu acuratețe viziunea noastră despre acest produs. El are o istorie începută în anii plenarelor transmise integral la televizor și ai îndemnurilor mobilizatoare scrise cu litere mari pe frontoanele fabricilor. Astăzi Vinarom a rămas la fel de practic, dar a ajuns la versiunea 2.0, pe deplin contemporană”, a precizat Alexandra Rusu, Senior Marketing Director Policolor.

Storience are deja în portofoliu peste 20 de clienți din servicii profesionale, îngrijirea sănătății, bunuri de larg consum, educație, construcții și materiale de construcții, design de interior, retail și non-profit. Luna trecută, Storience a fost premiată cu Bronz la Transform Awards 2013, festival-reper în industria europeană de rebranding, repoziționare și transformarea de brand.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *