Retailerul Flanco a lansat campania de Paște în rețeaua de magazine din întreaga țară. La predarea de notebook-uri, PC-uri sau tablete vechi consumatorii vor...
Magazinul-Flanco-UniriiRetailerul Flanco a lansat campania de Paște în rețeaua de magazine din întreaga țară. La predarea de notebook-uri, PC-uri sau tablete vechi consumatorii vor primi un preț special pentru noile modele iPad.

Pentru această perioadă Flanco a pregătit oferte promoționale la o gamă variată de produse, oferte de rate fără costuri la produse din categoria premium sau reduceri de preț de până la 50% la electrocasnicele mici de bucătărie. Compania estimează pentru perioada Sărbătorilor Pascale o creștere de 20% a vânzărilor, comparativ cu vânzările de Paște din 2011.

Flanco - Violeta Luca-3Conform sezonalității în retail-ul de electroIT, Sărbătorile de Paște reprezintă unul dintre vârfurile de vânzări. Românii sunt în căutare de produse care dau un aspect modern locuinței și le ușurează activitățile zilnice. Cele două săptămâni premergătoare sunt cele mai aglomerate, iar în acest an estimăm că traficul va crește în special în perioada 25 – 30 aprilie. În ofertele Flanco am pus accentul pe produse premium, pornind de la tendințele pieței de electroIT, dar și de la comportamentul de cumpărare specific perioadei Pascale”

Violeta Luca, CEO Flanco.

Respectarea tradițiilor în ceea ce privește “înnoirea de Paște” a fost transferată și către locuințe, prin renovarea acestora și dotarea cu produse electroIT cu mai multe beneficii, comparativ cu produsele deținute anterior. “În această perioadă produsele cele mai căutate de români sunt televizoarele, laptopurile, tabletele, electrocasnicele mici de bucătărie sau mașinile de spălat. Ne așteptăm ca tendințele de consum să urmeze aceeași direcție și în acest an”, explică Violeta Luca.

Campania specială de Paște a fost creată pentru a răspunde nevoilor din ce în ce mai diversificate ale clienților. Pentru consumatorii cu bugete reduse, dar care vizează procurarea unor produse care reprezintă un upgrade, compania a dezvoltat o ofertă de rate fără costuri. Cei care își doresc o diagonală mai mare a televizorului, sau mașini de spălat și combine frigorifice din clase energetice superioare, pot alege plata în rate cu DAE 0%.

Conform datelor interne Flanco, segmentul de electrocasnice are un potențial semnificativ de creștere, care poate fi stimulat printr-o mai bună înțelegere a tehnologiilor și implicit a beneficiilor, având în vedere că multe gospodării schimbă combina frigorifică sau mașina de spălat numai dacă acestea se defectează, după mai bine de 10 ani de utilizare. De asemenea, mașina de spălat vase nu face parte din dotările standard, așa cum se întâmplă în alte țări europene. Pe termen mediu, comunicarea constantă a beneficiilor și ofertele speciale pentru diverse categorii de produse vor contribui la creșterea bugetului anual dedicat achizițiilor de produse electroIT, în prezent de numai 70 EUR/an pe cap de locuitor.

De asemenea, clienții care optează pentru achiziția de produse noi pot beneficia de reducere la predarea echipamentelor vechi. Mecanismul se aplică pentru mai multe categorii de produse, de la tradiționalele mașini de spălat sau frigidere la iPad-uri. La predarea de notebook-uri, PC-uri sau tablete vechi consumatorii vor primi un preț special pentru noile modele iPad.

Flanco a pregătit reduceri de până la 50% pentru categoriile  electrocasnice mici de bucătărie, fiare de călcat sau aspiratoare ca urmare a succesului de care se bucură acestea în perioada Sărbătorilor de Paște.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *