ARGO estimează vânzări de Paşte cu 15% mai mari decât în 2012 ARGO estimează vânzări de Paşte cu 15% mai mari decât în 2012
Cu ocazia Sărbătorilor de Paşte din 2013, fondul britanic de investiţii Argo Real Estate Opportunities Fund (ARGO) estimează o creştere medie a vânzărilor de... ARGO estimează vânzări de Paşte cu 15% mai mari decât în 2012
poza 1Cu ocazia Sărbătorilor de Paşte din 2013, fondul britanic de investiţii Argo Real Estate Opportunities Fund (ARGO) estimează o creştere medie a vânzărilor de circa 15% faţă de Sărbătorile Pascale din 2012 şi cu minim 40% comparativ cu perioadele obişnuite din an, per ansamblul retailerilor prezenți în centrele sale comerciale.

În România, Argo Real Estate Opportunities Fund deţine patru parcuri de retail: Shopping City Sibiu, Shopping City Suceava, Era Shopping Park Oradea şi, respectiv, Era Shopping Park Iaşi.

Cea mai mare creştere a vânzărilor ne aşteptăm să se înregistreze la Oradea, unde Era Shopping Park este cel mai mare parc de retail din oraş: aici estimăm o creştere medie de 50% a vânzărilor realizate de retailerii prezenţi în centrul comercial comparativ cu perioadele obişnuite. Anul trecut, creşterea a fost de până la 38%”

Graham Kilbane COO ARGO.

La Sibiu, ARGO se aşteaptă la o creştere medie a vânzărilor de minim 15% per ansamblul parcului de retail, faţă de Sărbătorile Pascale din 2012; în Era Shopping Park Iaşi, ARGO estimează o creştere medie de minim 12%, comparativ cu perioada pascală a anului trecut, având în vedere aglomeraţia de centre comerciale din localitate. Situaţia este similară la Suceava, mai ales că aici stocul de retail modern per mia de locuitori este de cca 9 ori mai mare decât media naţională (conform unui studiu DTZ Echinox din 2012).

ARGO estimează o creştere a traficului de vizitatori de circa 30% în perioada 15 aprilie- 10 mai față de anul trecut; pentru a stimula numărul de vizitatori, centrele comerciale organizează în mod constant în această perioadă promoţii cu vouchere de cumpărături, concursuri cu premii instant, târguri cu produse tradiţionale, concursuri de drift, diferite competiţii sportive etc. În total, împreună cu diferiţi retaileri, ARGO realizează în această perioadă peste 45 de evenimente şi promoţii, cu premii care merg de la mobilă şi scutere la produse IT, cosmetice, plus- având în vedere ziua de 1 Mai- mici şi bere.

“Campaniile coordonate de centrele noastre vor avea peste 6.600 de premii, care cumulează o valoare de peste 125.000 lei, iar la acestea se vor adăuga cele organizate individual de majoritatea retailerilor. În 2013 activitatea noastră este mai efervescentă decât anul trecut şi ne aşteptăm ca traficul să crească în consecinţă, influenţând, desigur, vânzările. În toate centrele noastre comerciale ne aşteptăm la vânzări mai mari decât în 2012- noi estimăm o creştere medie de minim 15% faţă de perioada pascală de anul trecut, iar procentul de creştere a vânzărilor fiecărui retailer va depinde de măiestria cu care îşi va atrage cumpărătorii “, a arătat Graham Kilbane.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *