Xella lansează un nou trend pe piața locală a produselor de termoizolare Xella lansează un nou trend pe piața locală a produselor de termoizolare
Dacă, poate, vă întrebați ce au în comun Palas Iași, National Arena, AFI Palace Cotroceni cu Allianz Arena sau Dancing House din Praga, răspunsul... Xella lansează un nou trend pe piața locală a produselor de termoizolare
Multipor - punere in operaDacă, poate, vă întrebați ce au în comun Palas Iași, National Arena, AFI Palace Cotroceni cu Allianz Arena sau Dancing House din Praga, răspunsul este simplu: și produse de la Xella, unul din liderii mondiali în producția de BCA și dezvoltarea de sisteme complete de zidărie termoizolantă. Compania care deține peste 90 de fabrici, localizate în 19 țări, inclusiv în România, a anunțat, astăzi, că lansează și pe piața locală Multipor – un material natural, ecologic, complet mineral și neinflamabil, destinat termoizolării la interior și exterior.

Produsul poate fi utilizat pentru termoreabilitarea individuală a apartamentelor și a spațiilor interioare din clădirile publice, dar și pentru termoizolarea caselor unifamiliale. Multipor a fost testat timp de 15 ani pe piața din Germania și alte piețe europene.

Potrivit Xella, în 2012 piața de termoizolații din România a înregistrat un volum de aproximativ 4,3 milioane metri cubi. Doar 40% din aceste materiale sunt utilizate pentru termoizolarea pereților exteriori, restul pieței fiind generat de termoizolarea pereților  interiori, pardoseli  și acoperișuri, fapt care indică o pondere mare a lucrărilor pe segmentul industrial și public.

“Xella oferă soluții complete de zidărie termoizolantă pentru construcții noi, renovări și restaurări. În ultimii trei ani am demonstrat calitatea produselor noastre, fiind unul din principalii furnizori de materiale de zidărie pentru proiectele de construcții noi sau renovări din România”, a declarat Marius Dragne, noul CEO Xella România.

Potivit reprezentantului companiei,“Multipor este un pionier în privința termoizolației permeabile la vapori. Cei peste 4 milioane de metri pătrați de Multipor instalați în ultimii 15 ani reprezintă cea mai bună dovadă a succesului de care se bucură acest produs în Europa. Credem că piața din România are un potențial mare și considerăm că există o nevoie urgentă de lucrări de termoizolare de calitate. Românii sunt în căutarea unor soluții optime pentru scăderea costurilor de locuire”, a adăugat Marius Dragne.

Un segment cu potențial extrem de important este reprezentat de izolarea pereților exteriori prin intermediul unor lucrări realizate la interior. “Conform studiilor Xella, aproximativ 8% din clădirile din România nu pot fi termoizolate la exterior, multe dintre acestea fiind clădiri publice sau monumente istorice. În plus, se mai adaugă și imobilele care trebuie termoizolate la interior din diferite alte considerente, cum ar fi de exemplu lipsa unui conses în cadrul asociațiilor de locatari ”, explică CEO-ul Xella Ro.

Produsele Multipor vor fi aduse în România de la fabrici care aparțin grupului german Xella. Noul segment de activitate va contribui la dezvolatrea business-ului companiei în 2013. În 2012 vânzările Xella în România au crescut cu 27%, până la circa 9 milioane euro.

Ȋn România, Xella a inaugurat în anul 2010, la Ploiești, cea mai modernã unitate de producție de blocuri de zidărie tip BCA din Europa de Est, în urma unei investiții greenfield de 32 mil EUR.  Cu focus pe inovație continuă și calitate în construcții, Xella produce și comercializează in Romania zidărie premium din BCA sub marca Ytong, iar din 2013 și produse termoizolatoare Multipor.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *