Tech Trend Setters Tech Trend Setters
Starcom MediaVest Group continuă seria HumanGraphExperience, ediția cu nr 3 – Currency Beyond Money. Infograficul prezintă de această dată beneficiile emoționale pe care un... Tech Trend Setters
tech trendStarcom MediaVest Group continuă seria HumanGraphExperience, ediția cu nr 3 – Currency Beyond Money. Infograficul prezintă de această dată beneficiile emoționale pe care un brand le poate oferi consumatorilor săi. Datele prezentate de studiu acoperă 7 segmente de consumatori care însumează 59% din populația urbană a României cu vârste între 14-74 ani: Tech trend setters, Paparazzi generation, Millennial Men, Social Butterfly, Young Professionals, Modern Moms și Bargain Hunters.

CURRENCY-BEYOND-MONEY_INFOGRAPHICExtrase din infografic:

–          Există 10 dorințe fundamentale care se regăsesc într-o proporție mai are sau mai mică în orice persoană: dorința a crede în ceva, de a controla, de a se întâmpla ceva, de a fi luat în serios, de a fi conectat, dorința de mai mult, de dragoste, de a se simți util, de intimitate și cea de apartenență. Fiecare segment de consumatori are alocat un top al acestor dorințe.

–          Pornind de la toate acestea infograficul prezintă moneda emoțională de schimb pe care un brand o poate oferi anumitor segmentele de consumatori pentru a le îmbogăți viața cu experiențe semnificative.

Fiecare dorință are o interpretare diferită raportată la segmentul de consumatori căreia îi aparține. Astfel, se poate vedea cum dorința de a crede în ceva înseamnă:

–          pentru Tech Trend Setters nevoia unui sistem de valori care să le faciliteze introspecția și față de care să se poziționeze în viață

–          pentru Young Professionals (YUPPIES) nevoia de a se dezvolta la nivel personal, de a-și stabili obiective pe care le pot atinge în viitorul apropiat

–          pentru Bragain Hunters nevoia de a găsi ușor explicații, de a-și impune opiniile, se a găsi comfort psihic și consolare.

Segmentele Modern Moms și Millennial Men au fost abordate în alte două studii anteriore, regăsite pe acest link:  http://pinterest.com/starcomromania/pins/.

Starcom MediaVest Group a lansat în februarie seria HumanGraphExperience cu intenția de a oferi informații constante și relevante despre dinamica relației dintre consumatori și branduri și impactul pe care evoluția acesteia o are asupra comportamentului brandurilor pe piață.

Seria de infografice reprezintă o parte din rezultatele de analiza ale departamentului de Consumer Understanding din cadrul agenției.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *