Summer trends: URSUS Cooler, mix de bere şi limonadă Summer trends: URSUS Cooler, mix de bere şi limonadă
URSUS Breweries, parte a SABMiller plc., lansează URSUS Cooler, un nou produs pe piața mixurilor de bere din România. URSUS Cooler îmbină perfect gustul... Summer trends: URSUS Cooler, mix de bere şi limonadă
URSUS CoolerURSUS Breweries, parte a SABMiller plc., lansează URSUS Cooler, un nou produs pe piața mixurilor de bere din România. URSUS Cooler îmbină perfect gustul berii (în proporție de 40%) și cel al limonadei (în proporție de 60%), adresându-se consumatorilor care vor o soluție răcoritoare în sezonul estival și nu numai. Noutatea este completată de faptul că URSUS Cooler este prima marcă românească din segmentul mixurilor de bere cu limonadă ce oferă și varianta fără alcool.

Astfel, încă de la începutul lunii aprilie 2013, produsul este disponibil pe piață în varianta cu alcool și fără alcool, la sticle și doze de 0.5 litri, atât în rețelele marilor retaileri, cât și în centrele HoReCa.

Cererea consumatorilor pentru produse cât mai variate, care să răspundă stilului lor de viață dinamic, a determinat extinderea gamei cu noul URSUS Cooler. Ne adresăm persoanelor active cărora le propunem să aibă o vară cu adevărat antrenantă şi răcoritoare. URSUS Cooler are un gust deosebit de răcoritor, combinaţia perfectă între limonada rece şi aroma distinctivă a hameiului selecţionat. Ne așteptăm ca segmentul mixurilor de bere să continue pe un trend ascendent, iar noul produs URSUS Cooler, în ambele variante – cu şi fără alcool – să aibă o contribuție importantă în evoluția pieței.”

Mihai Bârsan, Vice Preşedintele de Marketing al Ursus Breweries.

Lansarea URSUS Cooler va fi promovată printr-o campanie de comunicare integrată, care va include TV, online, presă scrisă, outdoor, PR, acțiuni de BTL și activări în trade.

Grupul SABMiller, proprietarul Ursus Breweries, a raportat o creştere de 23% a volumului vânzărilor din România pentru ultimul trimestru din 2012. La nivel mondial, SABMiller a înregistrat în ultimele trei luni ale anului trecut o creştere de 2% a volumului vânzărilor de bere.

Atenția pentru o experientă autentică a adus berii URSUS recunoaștere internaţională. URSUS Premium are 24 de medalii obținute la competițiile internaționale, pe 3 continente. Este câştigătoarea medaliei de aur la World Beer Cup, în 2008 – cea mai mare competiție pe plan mondial din industria berii. URSUS Black a fost medaliată de 3 ori la European Beer Star în Germania, unde a obținut medalia de argint în 2004.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *