Kaufland, perceput ca fiind magazinul cu cele mai mici preturi Kaufland, perceput ca fiind magazinul cu cele mai mici preturi
Cea mai recenta editie a studiului anual Shopper Trends 2012-2013, construit pe baza metodologiei proprietare Winning Brands™, care se axeaza pe tendinte in comportamentul... Kaufland, perceput ca fiind magazinul cu cele mai mici preturi
kauflandCea mai recenta editie a studiului anual Shopper Trends 2012-2013, construit pe baza metodologiei proprietare Winning Brands™, care se axeaza pe tendinte in comportamentul de cumparare, precum si reactia fata de promotii si marci private, indica faptul ca la nivelul tuturor respondentilor, dar si in orasele mari si medii, Kaufland continua sa fie perceput ca fiind magazinul cu cele mai mici preturi, depasindu-i pe toti ceilalti retaileri. In Bucuresti, “lupta” pentru a cuceri aceasta perceptie este una dura, cu cele mai multe magazine de tip hipermarket  avand scoruri similare.

studiu nielsen

studiu nielsen 3

studiu nielsen 2

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *