In Europa, conform studiilor oficiale ale ECCCO (European Confederation of Contact Centres Organizations), exista 32.250 de contact centere, iar estimarile strategice pentru industria de...
contact centerIn Europa, conform studiilor oficiale ale ECCCO (European Confederation of Contact Centres Organizations), exista 32.250 de contact centere, iar estimarile strategice pentru industria de call center in urmatorii 10 ani arata ca Europa de Est va inregistra o crestere semnificativa de 12 la suta, Europa Centrala va inregistra o crestere de 5 la suta, Sudul Europei va avea un potential de crestere de 8 procente pe an, in timp ce Vestul si Nordul Europei vor creste cu 1-2 procente.

Din ce in ce mai multe companii investesc in solutii inovatoare in materie de interactiune pertinenta si proactiva cu clientii, tocmai de aceea industria de contact center se afla intr-un proces complex de expansiune si remodelare, atat la nivel regional, cat si global, cu un focus clar in zona de online si retele de socializare.

Expo Media sustine si promoveaza valoarea de customer care de peste 10 ani, iar anul acesta, odata cu cea de-a noua editie a Customer Care Conference and Expo, aduce in fata comunitatii de contact center, pe care a consolidat-o de-a lungul anilor, un mix original de strategii si tactici emotionale si rationale pentru rezultate imbatabile de customer care.

Conferinta va avea loc in intervalul 18-19 aprilie 2013 la hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel, iar pe agenda de prezentari si discutii se numara subiecte de larg interes, precum: motivarea angajatilor prin optiuni de dezvoltare profesionala, tabuuri in aria de customer care, solutii high-tech de interactiune cu clientii, best practices din industria locala de contact center, Social CRM, si multe altele.

Prima zi a evenimentului de business va concentra topicuri si previziuni de nisa, iar cea de-a doua, pe langa informatii si insight-uri de profil, va aduce in atentia publicului oamenii din spatele ideilor si performantei de customer care, odata cu Gala Romanian Contact Center Awards, ce va premia rezultatele si viziunea profesionistilor industriei.

Speakerii acestei editii sunt experti incontestabili de profil si nu numai, precum: Dario Orbecchi –  Operations Manager, Document Management Services, Comdata, David Engel – CEO & Co. Founder, Smart Number Telecom, Derek Sansome – Senior Director, Strategic Client Management EMEA, SYKES, Dan Mazilu – Managing Partner, Mediatel Data, Apostolos Kemos – Sales Director for South Est Europe&Israel, Genesys Telecommunication Laboratories, Edmona Popescu – Chief Executive Officer, Teleperformance Romania, Teodora Migdalovici – Ambasador Cannes Lions, Romania,  Amalia Sterescu – Executive IT&C, Consultant Outsourcing,  Anda Bucsan – Customer Service Director, Cargus International, Alina Tamba – Contact Center Manager, Xerox, si Marcela Stoica – Senior Management Skills Developer, Customer Service School, care va fi si moderator al conferintei.

madalina-vilauCare sunt cuvintele cheie pentru Customer Experience 3.0.? Eficientizarea timpului de lucru, exploatarea social media, cresterea asteptarilor, investitiile inteligente in tehnologie, ridicarea standardelor de calitate, strategii de afaceri cu focus pe dimensiunea emotionala si viziunea sustinuta. Toate aceste subiecte, si multe altele, vor fi dezbatute la cea de-a noua editiei a conferintei, care a devenit o reala platforma interactiva a profesionistilor din domeniu”

Madalina Vilau, Managing Director, Expo Media.

“Exista 6 milioane de utilizatori de Facebook in Romania. 60 la suta din populația online. Majoritatea utilizatorilor isi urmaresc brandurile preferate.  Social media nu va disparea, ci va fi din ce in ce mai prezenta. Aceasta este noua forma de comunicare. Acesta este mijlocul de comunicare al noii generații. Acum este momentul ca societatile sa se implice in dialogul social cu clientii lor“ – Apostolos Kemos, Sales Director for South Est Europe&Israel, Genesys Telecommunication Laboratories.

“In 2012 am observat o usoara crestere fata de anul precedent, si ne asteptam ca acesta sa continue si in 2013-2014. Companiile au inceput sa investeasca mai mult in relatia cu clientii, in special prin dezvoltarea unor noi canale de comunicare, dar si prin imbunatatire celor deja existente, iar primul trimestru din 2013 confirma acest trend ascendent “- Edmona Popescu, Chief Executive Officer, Teleperformance Romania.

„Ne bucuram sa sustinem Customer Care Conference & Expo 2013, deoarece reprezinta o initiativa educativa salutara cu impact in cifrele de afaceri, si pentru ca valorile RE COLLECTION se identifica substantial cu scopul acestei conferinte, acela de a incuraja comunitatea locala de afaceri sa vorbeasca fluent limba consumatorului, dincolo de orice interes de business. Investim si credem in oameni, iar cele doua decenii de know-how din aria de colectare de creante ne-au invatam sa ascultam si sa intelegem clientii. Astfel am reusit nu doar sa obtinem rezultate exceptionale de afaceri, ci sa castigam reputatie si respect pentru noi si pentru partenerii nostri”- Andrei Marius Bozintan, Director General, RE COLLECTION.

Customer Care Conference & Expo 2013 se bucura de sprijinul sponsorilor din categoria silver: Competence Call Center, Genesys Telecommunication Laboratories si SYKES, precum si de suportul partenerilor: Teleperformance Romania, Bluepoint, Comdata, RE COLLECTION, Mediatel Data, Mystery Shopping Agency, Euristic Partner, si Customer Service School.

Conferinta a beneficiat si anul acesta de parteneriate media de larga acoperire, precum:  Forbes, Ad hugger, Call Center Life Turcia, Contact Management Magazine Elvetia, Cariere, Contact Center Magazine Romania, Business Edu, Orasul Meu, Bank News, Media IQ, si Club Afaceri; precum si de cadouri atractive pentru public din partea sponsorilor Active Life si Tea Forte.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *