Perfect Tour incheie primul trimestru cu o crestere de 56% a afacerilor Perfect Tour incheie primul trimestru cu o crestere de 56% a afacerilor
Perfect Tour, unul dintre cei mai importanti touroperatori din Romania, a implinit 9 ani in martie 2013 si a sarbatorit continuandu-si povestea de succes... Perfect Tour incheie primul trimestru cu o crestere de 56% a afacerilor
travel trends-safari-camp-kenyaPerfect Tour, unul dintre cei mai importanti touroperatori din Romania, a implinit 9 ani in martie 2013 si a sarbatorit continuandu-si povestea de succes si incheind primul trimestru (Q1) cu o crestere de 56% a cifrei de afaceri, fata de aceeasi perioada a anului trecut, totalizand peste 10 milioane de euro.

Aceasta crestere, care se muleaza perfect pe previziunile noastre privind anul 2013, se bazeaza pe doi vectori ascendenti importanti: Business Travel si Leisure. Segmentul Business Travel se afla pe un trend pozitiv puternic datorita extinderii portofoliului de clienti corporate, iar piata vacantelor a luat avans in Q1 in urma dublarii vanzarilor de vacante magice, cu familia si copiii, la Disneyland Paris, precum si a cresterii solicitarilor de croaziere si sejururi in destinatii exotice”

Sorin Vaduvoiu, director executiv Perfect Tour.

“De asemenea, cifrele reflecta si sucessul strategiei B2B, in acest moment Perfect Tour avand peste 500 de parteneri – agentii de turism care revand produsele noastre sau produsele pentru care suntem distribuitori autorizati”, adauga Vaduvoiu, subliniind ca “speram sa avem un an foarte bun, in special datorita contractelor mari pe business travel deja semnate. Cresterea bugetata este 60%, de la 30 de milioane de euro in 2012, la peste 50 milioane de euro in 2013”.

Perfect Tour isi consolideaza pozitia in regiune

Perfect Tour a redefinit notiunea de vacanta de lux lansand, in premiera pe piata autohtona, in cadrul celei de-a 29-a editii a Targului de Turism al Romaniei (TTR), “Super-calatoria anului 2013: In jurul lumii la bordul unui Jumbo-Jet privat” – 23 de zile, sapte destinatii de vis, opt decolari/aterizari, un Jumbo-Jet privat, zboruri directe, fara schimburi de avion, fara timpi de asteptare, zeci de excursii optionale, acelasi echipaj – inclusiv un medic si un concierge. Pe scurt, aventura, lux, confort impins la limitele imaginatiei si destinatii speciale, alese cu o deosebita grija pentru detalii, astfel incat si cei mai experimentati calatori sa ramana fara cuvinte.

De asemenea, Perfect Tour a inregistrat peste 1800 de cereri de vacante la editia-record de anul acesta a TTR, eveniment al carui prag a fost calcat de peste 30.000 de vizitatori, conform datelor oficiale. Iar valoarea pachetelor turistice cumparate a crescut cu peste 30%.

Acelasi trend ascendent a fost sesizat de Perfect Tour si la Targurile de Turism de la Cluj si Brasov, ceea ce arata ca piata de turism din Romania se afla in plin proces de maturizare, iar ca particularitate incepe sa primeze increderea in agentia de turism si in calitatea serviciilor.

Pe de alta parte, in primele trei luni ale anului, Perfect Tour si-a consolidat pozitia pe piata de turism din regiune. Filiala Perfect Tour Ucraina a participat la Targul de Turism de la Kiev cu rezultate remarcabile, partenerii ucraineni manifestand o sensibilitate aparte pentru vacantele si croazierele premium, in destinatii precum Maldive, Seychelles, Dubai sau Caraibe.

Iar sucursala Perfect Tour Bulgaria, care este reprezentant exclusiv Disneyland Paris in aceasta tara, a uimit vizitatorii celei de-a 30-a editii a Targului de Turism de la Sofia cu un stand dedicat Disney si a semnat zeci de contracte cu agentii partenere.

Fondata in 2004, Perfect Tour se afla, dupa cifra de afaceri, in topul primelor trei agentii de turism din Romania. Compania este prezenta, de asemenea, pe pietele din Republica Moldova, Bulgaria, Statele Unite ale Americii si Ucraina.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *