Travel trends: Ce visează românii să găsească la bordul avioanelor Travel trends: Ce visează românii să găsească la bordul avioanelor
Un avion cu plafon care să ofere vedere panoramică sau unul în care să existe bone și o zonă special amenajată pentru copii sunt... Travel trends: Ce visează românii să găsească la bordul avioanelor
british_airways_kylie_minogue1Un avion cu plafon care să ofere vedere panoramică sau unul în care să existe bone și o zonă special amenajată pentru copii sunt câteva exemple de inovații pe care românii și-ar dori să le găsească la bordul unui avion.

Astfel, potrivit rezultatelor unui studiu cantitativ, comandat de compania aeriană British Airways la începutul acestui an, 63% dintre români și-ar dori ca în timpul călătoriei cu avionul să poată naviga pe internet, în timp ce 25%, respectiv 15%  dintre aceștia și-ar dori o vedere panoramică sau bone pentru copii.

Având ca obiectiv identificarea preferințelor pasagerilor în ceea ce priveste zborurile pe distanțe scurte, studiul a fost realizat pe un eşantion de 2,000 de călători din România, Franţa, Germania, Italia, Spania, Elveţia, Belgia, Olanda şi Polonia, care călătoresc cu avionul de cel puţin două ori pe an.

Potrivit rezultatelor studiului, check-in-ul online a fost votat drept cea mai apreciată inovație tehnologică la bordul avioanelor de către 51% dintre români, în timp ce 23% dintre aceștia consideră că biletul electronic este cea mai utilă inovație tehnologică. În topul preferințelor se mai numără biletul de îmbarcare de pe telefonul mobil (8%) și check-in-ul automat la chioșcurile special amenajate (5%).

Din acest studiu reiese clar că oaspeţii noştri apreciază calitatea serviciilor de tip “self care”. Check-in-ul online este o metodă rapidă, comodă şi foarte simplu de utilizat. Toţi oaspeţii noştri pot să îşi facă check-in online pe ba.com, să descarce aplicaţia British Airways pentru smartphone, să folosească bilete de îmbarcare de pe telefonul mobil sau bilete electronice şi să îşi aleagă locurile în avion fără a plăti taxe suplimentare, cu până la 24 de ore înainte de decolare,”

Frank Van Der Post, Managing Director of Brands and Customer Experience, British Airways.

Printre facilitățile pe care românii le apreciază cel mai mult atunci când călătoresc cu avionul se numără serviciile la bordul aeronavei (41%), în timp ce pentru respondenții din toate celelalte țări scaunele confortabile contează cel mai mult.

  • Alex

    08/04/2013 #1 Author

    Scaune (fotolii) cu masaj incorporat
    Bilard/tenis de masa la bord (evident zborul sa fie extrem de lin, altfel apar fiscutii in cadrul jocului
    🙂

    Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *