GfK a integrat EMO Scan, un instrument nou de măsurare a emoţiilor, în sistemul său de testare a reclamelor. Disponibil din martie 2013 şi...
emoscanGfK a integrat EMO Scan, un instrument nou de măsurare a emoţiilor, în sistemul său de testare a reclamelor. Disponibil din martie 2013 şi în România, EMO Scan analizează mișcările faciale ale consumatorilor în timp real, atunci când urmăresc clipuri publicitare, utilizând webcam-uri.

De Marian Craciun

“Sistemul nostru este unic, pentru că identifică reacţiile emoționale autentice ale oamenilor atunci când sunt expuşi la mesajele publicitare, într-un mediu similar celui natural”, spune Nathalie Mandavit, Global Director GfK Communication Efficiency: „Folosirea unui cadru care să simuleze realitatea este absolut esenţial pentru a surprinde reacţiile spontane, autentice ale oamenilor la clipurile publicitare. Aceasta înseamnă că putem măsura reacţiile emoționale cu multă fineţe. Când aceste rezultatele sunt integrate cu informaţiile despre emoțiile declarate ale unei persoane față de o reclamă, obţinem o poveste completă despre cum se implică emoţional consumatorii atunci când privesc o reclamă. Aceasta oferă direcţii importante care contribuie în mod semnificativ la succesul clienţilor noştri în îmbunătăţirea mesajelor publicitare”.

Alături de GfK EMO Sensor, instrumentul care măsoară emoţiile declarate ale consumatorilor, EMO Scan completează portofoliul GfK de testare de reclame, adăugând o nouă modalitate de măsurare a emoţiilor. GfK EMO Scan a câștigat în 2012 premiul pentru Inovaţie din partea BVM, cea mai importantă asociaţie germană a profesioniştilor din cercetarea de piață și cea socială. EMO Scan este rezultatul comercial al unei colaborări științifice și tehnice între GfK, Institutul Fraunhofer pentru Circuite integrate (IIS) și CIAS – Centrul Elvețian pentru Ştiinte Afective de la Universitatea din Geneva, condusă de profesorul Klaus R. Scherer, doctor în psihologie.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *